استاندار تهران در شهریار با ادای احترام به شهدای گمنام چندین طرح عمرانی را افتتاح کرد

شهریار - ایرنا - استاندار تهران در سفر خود به شهرستان شهریار ابتدا با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شهدای گلگون کفن ادای احترام کرده و در ادامه چندین طرح عمرانی خدماتی آموزشی را افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا ، روز شنبه علیرضافخاری استاندار تهران، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، محمد صائبی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری، کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار ، حجت الاسلام والمسلمین شائقی امام جمعه وحیدیه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مراسم افتتاح بازسازی بوستان شهرک وائین شرکت کردند.

در شهرستان شهریار افتتاح ۱۴۱ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و انتظامی پیش بینی شده بود.

استاندار تهران در شهریار با ادای احترام به شهدای گمنام چندین طرح عمرانی را افتتاح کرد

شایان ذکر است میزان اعتبار صرف شده برای بازسازی پارک بوستان بیش از ۳۵ میلیارد ریال می باشد.

افتتاح تقاطع غیرهمسطح بسیج شهریار

با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران تقاطع غیرهمسطح بسیج شهریار افتتاح شد.

استاندار تهران در شهریار با ادای احترام به شهدای گمنام چندین طرح عمرانی را افتتاح کرد

شایان ذکر است با افتتاح این تقاطع ضمن کاستن از بار ترافیکی میدان بسیج و جهاد، در تردد شهروندان تسهیل ایجاد خواهد کرد، این طرح با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به همت شهرداری شهریار به اتمام رسیده است.

افتتاح مدرسه شهیدان هاشمی

استاندار تهران در شهریار با ادای احترام به شهدای گمنام چندین طرح عمرانی را افتتاح کرد

به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران ، فرماندار شهرستان شهریار ، جمعی از مسئولین استانی و شهرستان مدرسه ۱۲ کلاسه شهیدان هاشمی با زیربنای۱۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد ریال به همت اداره کل نوسازی و خیرین به بهره برداری رسید.

شرکت تولید قارچ شهریار افتتاح شد

پروژه تولید قارچ سماروق شهریار همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

 این پروژه در زمینی به مساحت هفت هزار و ۴۵۲ متر مربع و با تعداد ۲۷ سالن و با ظرفیت تولید ۹۰۰ تن در سال در شاهدشهر و از محل اعتبارات خصوصی و تسهیلات بانکی بالغ بر یکهزار میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است، این پروژه به صورت مستقیم برای ۹۰ نفر و به صورت غیرمستقیم برای ۱۸۰ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

استادیوم ورزشی شهدای شاهدشهر آماده استفاده مردم شد

استاندار تهران در شهریار با ادای احترام به شهدای گمنام چندین طرح عمرانی را افتتاح کرد

با حضور استاندار تهران استادیوم و زمین فوتبال شهدای شاهدشهر همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران ، فرماندار شهرستان شهریار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان استادیوم ورزشی شاهدشهر به بهره برداری رسید.

این پروژه به همت شهرداری شاهدشهر و با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع افتتاح شد.

پیش از این سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار از افتتاح ۱۴۱ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و انتظامی در شهریار همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایرنا ، علیرضا فاتحی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه اعتبار صرف شده برای به سرانجام رساندن پروژه ها را حدودا ۵۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پروژه های خوبی در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری شهریار ادامه داد: از این تعداد ۹۷ پروژه با اعتباری بیش از ۳۶ هزار میلیارد ریال در حوزه عمرانی، ۲۷ پروژه خدماتی با اعتباری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال، ۱۶ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال و یک پروژه انتظامی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است چرا که تبیین این دستاوردها علاوه بر امیدآفرینی، زمینه ساز حضور پرشور مردم در انتخابات خواهد شد.

فاتحی نژاد افزود: برگزاری مراسمات دهه فجر باید با رویکرد مردمی و توام با جهاد تبیین باشد.

افتتاح ایستگاه اقلیم‌شناسی خودکار شهرستان قدس

ایستگاه اقلیم‌شناسی خودکار شهرستان قدس با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، معاونین استاندار، وحید گلی‌کانی فرماندار قدس و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 پروژه خط تولید شرکت آلیش گاز شهرستان قدس با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، معاونین استاندار، وحید گلی‌کانی فرماندار قدس و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

با حضور وزیر ورزش و استاندار تهران برگزار شد؛

آیین افتتاح پنج پروژه عمرانی شهرداری قدس با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی شهرداری قدس با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران، مسئولان شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمعی از مردم ولایت‌مدار شهرستان برگزار شد.

سعید شهلی شهردار قدس ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: با حمایت‌ اعضای محترم شورای اسلامی شهر قدس، امسال بودجه خوبی در بخش عمرانی تخصیص یافت و بیش از ۳۵ پروژه‌ در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و... با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال اجرا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha