۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85382376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث شبانه روز گذشته اصفهان یک فوتی و ١٨ مصدوم داشت

اصفهان - ایرنا - حوادث رانندگی و مسمومیت با گاز منوکسید کربن در ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان سبب فوت یک نفر و آسیب ١٨ نفر دیگر شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته مسمومیت منوکسید کربن کربن بدلیل استفاده از پیک نیک در شهرستان کوهپایه، روستای جبل گزارش شد و اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ را برای انتقال ٢ مصدوم در پی داشت.

عباس عابدی افزود: همچنین مسمومیت با این گاز بدلیل انسداد لوله بخاری در نایین، روستای مزیکچه، منجر به فوت یک نفر شد. این حادثه سه نفر مسموم نیز داشت که توسط امدادگران ما به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: تصادف سمند و خاور مقابل بانک ملت شهر میمه سبب اعزام یک واحد امدادی شد، در این حادثه هفت نفر آسیب دیدند.

سخنگوی اورژانس اصفهان تصریح کرد: روز گذشته ماموریت هوایی برای انتقال بیمار سکته قلبی از شهرستان شهرضا به بیمارستان شهید چمران نیز داشتیم.

عابدی خاطرنشان کرد: تصادف بامداد امروز سواری تیبا و کامیون در شهرستان اردستان به سمت نایین پنج نفر مصدوم داشت که توسط عوامل ما به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

شدند.

به گزارش ایرنا، اورژانس استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha