۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85286623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث روز جمعه در اصفهان سه کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
تصویر واژگونی خودروی پژو ۲۰۷ در اصفهان

اصفهان - ایرنا - حوادث روز جمعه در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان سبب جان باختن سه تَن و مصدوم شدن ۱۸ نفر شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز جمعه گفت: ساعت ۱۰ و ۴۴ دقیقه امروز حادثه تصادف خودروهای پراید و سمند در سه راه فتح‌آباد در شهرستان لنجان به اورژانس گزارش شد.

عباس عابدی در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حادثه یک مرد ۴۲ ساله جان خود را از دست داد و ۶ نفر شامل یک مرد، ۲ زن و سه پسر پنج تا ۱۱ ساله مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل این حادثه، خاطرنشان کرد: مصدومان به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

عابدی همچنین از ۲ حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در صبح جمعه خبر داد و گفت: بر اثر استفاده از اجاق گاز برای گرم کردن اتاق در گلپایگان سه زن و یک کودک مصدوم و به بیمارستان امام حسین(ع) این شهر منتقل شدند.

وی اضافه کرد: ۲ مرد و یک زن نیز در یکی از روستاهای فریدونشهر به دلیل استفاده از چراغ نفتی دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند و به درمانگاه انتقال یافتند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی اصفهان نیز اعلام کرد: بعد از ظهر جمعه یک پسر هفت ساله به دلیل غرق شدگی در استخر کشاورزی در روستای «امین آباد» از توابع محمودآباد در شرق اصفهان جان خود را از دست داد.

همچنین صبح جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ در خیابان هزارجریب اصفهان ۲ نفر مصدوم شدند و یک نفر جان باخت.

صبح امروز هم بر اثر وقوع انفجار حین اطفای حریق در یک منزل مسکونی در یکی از خیاباهای شهر اصفهان، سه آتش‌نشان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

شهرستان های گلپایگان و فریدونشهر در غرب اصفهان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha