۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85313695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث شبانه‌روز گذشته در اصفهان یک فوتی و ۹ مصدوم بر جا گذاشت

اصفهان - ایرنا - حوادث ترافیکی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شبانه‌روز گذشته در استان اصفهان سبب جان باختن یک نفر و مصدومیت ۹ تَن شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت هفت صبح امروز حادثه تصادف سه دستگاه خودروی سواری مزدا، پژو پارس و پراید در اتوبان امیرکبیر و ۱۵ کیلومتر بعد از نطنز به سمت اصفهان به اورژانس گزارش شد.

عباس عابدی با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل این حادثه، افزود: در این تصادف یک نفر فوت کرد و ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز انتقال یافتند.

وی همچنین از حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای «زِفره» در شرق اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دیشب این حادثه به اورژانس گزارش شد.

عابدی با بیان اینکه بررسی های اولیه نشان می دهد اِشکال در دودکش آبگرمکن سبب این مسمومیت شده است، اضافه کرد: یک مرد ۴۲ ، زن ۳۹ و پسر ۱۶ ساله در این حادثه مصدوم و به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شدند.

زفره روستایی از توابع شهرستان کوهپایه در شرق اصفهان است.

کارشناسان در روزهای سرد سال همواره نسبت به رعایت مسائل استاندارد و ایمنی در استفاده از وسائل گرمایشی بمنظور پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن تاکید کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha