استفاده از امکانات شهرداری یزد برای تبلیغات داوطلبان انتخابات ممنوع است

یزد-ایرنا-رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: هرگونه استفاده از امکانات شهرداری برای تبلیغ به نفع یا علیه کاندیداهای انتخابات ممنوع است و طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، "عزیزالله سیفی" روز چهارشنبه در یکصد و هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، افزود: البته تعدادی سالن شهرداری، طبق درخواست ستاد انتخابات استان تدارک دیده شده که با دریافت هزینه در زمان تبلیغات اجاره داده می شود.

وی ادامه داد: ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم و استفاده از امکانات شهرداری ها در جهت تبلیغ نامزدها ممنوع است.

وی ادامه داد: امسال ستاد انتخابات استان درخواست داده تا سالن ها و اماکنی برای تبلیغات اجاره دهیم که لیست سالن ها به ستاد انتخابات اعلام شد تا هزینه ها مشخص شده و نامزدهایی که تمایل دارند از این اماکن استفاده کنند .

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در سایر موارد هر گونه استفاده از امکانات دولتی و تبلیغ در شهرداری ها و مراکز دولتی ممنوع است و خوشبختانه نشستی نیز با شهردار و مدیران مناطق شهرداری برگزار شد و توصیه های لازم صورت گرفت تا مر قانون در این زمینه رعایت شود .

عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست گفت: انقلاب ما بر سه اصل ایمان به خدا، رهبری حضرت امام خمینی (ره) و همچنین وحدت مردم پیروز شد و الان هم دشمنان دنبال ضربه زدن به همین سه اصل هستند .

استفاده از امکانات شهرداری یزد برای تبلیغات داوطلبان انتخابات ممنوع است

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: مردم امیدوار هستند و دل مردم را نباید خالی کنیم و مردم ۲۲ بهمن هم حضور خواهند داشت و با همه مشکلات حامی هستند.

استفاده از امکانات شهرداری یزد برای تبلیغات داوطلبان انتخابات ممنوع است

فخرالسادات خامسی عضو دیگر شورای اسلامی شهر یزد در این جلسه علنی گفت: منطقه حسن آباد چندین سال است که مشکل فاضلاب دارد و ظاهرا فعالیت های زیر ساختی در حال انجام است که هنوز نتیجه بخش نبوده و امیدواریم زودتر بهره برداری شود .

دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد در این جلسه علنی گفت: هر کجا دشمن چیزی گفت باید بر خلاف دشمن حرکت کنیم و اکنون که دشمنان انتخابات را هدف گرفته اند مردم نیز بار دیگر با حضور خود در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد و یاری گر اسلام و انقلاب هستند .

محمد مهدی نیکو نژاد، افزود: گلایه های مردم از زبان ما در جلسات مطرح می شود ولی پیگیری درستی وجود ندارد .

استفاده از امکانات شهرداری یزد برای تبلیغات داوطلبان انتخابات ممنوع است

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت:در حالی که تعرفه شهرداری با شیب ملایم همراه بوده تا مراعات لازم صورت گیرد اما به دلیل عدم همراهی بقیه دستگاههای خدمات رسان و همکار در این زمینه کام مردم تلخ می شود و لذا درخواست داریم بقیه دستگاهها نیز در این زمینه همراهی داشته باشند .

حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه علنی گفت: هزار و ۶۰۰ تابلو در معابر بلوار مدرس و حسن آباد درحال نصب و تعویض است و برخی از این نامگذاری ها از سال ۱۳۹۹ تا کنون بوده که تابلو آن نصب نشده و در این شورا در حال انجام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha