۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۰
کد خبر: 85378150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۹ طرح گازرسانی همزمان با دهه فجر در همدان بهره‌برداری شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر ۶۹ طرح گازرسانی در استان بهره‌برداری شد که بیشتر آنها مربوط به گازرسانی به واحدهای صنعتی است.

مجید الهیاری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره‌برداری از این طرح ها و توسعه گازرسانی به شهرها به‌ویژه روستاها، نشان از آن دارد که شاخص عدالت اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران که معرف رویکرد نظام در خدمت‌رسانی به مردم است، به‌خوبی در حال اجراست.

وی بیشتر عملیات گازرسانی در سطح استان همدان در دهه فجر امسال را در حوزه صنعت و کشاورزی دانست و اظهارکرد: این عملیات شامل گازرسانی به مرغداری، گلخانه، تولیدی خوراک دام، واحد دامداری، سنگبری، کارخانه آسفالت، صنایع تبدیلی، گلخانه، پرورش ماهی، زنبور عسل و بوقلمون، کارگاه سفال و اردوگاه فرهنگی است.

الهیاری ادامه داد: همچنین پروژه‌هایی در بخش کشاورزی، ساختمان‌های اداری و تجاری، جایگاه سوخت، رستوران و ۲ روستا در شهرستان‌های رزن و ملایر انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه بیشترین طرح های گازرسانی مربوط به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی است، افزود: امسال به برخی از روستاهای استان که تعداد خانوار آن‌ها بسیار کم بود هم، گازرسانی انجام شده و ۳۰۲ خانوار از این نعمت خدادادی برخوردار شده‌اند.

وی خدمت به مردم را از افتخارات دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری نیز سه روستای استان به تعداد ۱۰۶ خانوار از این نعمت برخوردار شده‌اند که این، از افتخارات دولت است.

الهیاری تصریح کرد: حدود ۲۳۰ هزار خانوار در یک هزار و ۷۵ روستای استان زندگی می‌کنند که از این تعداد، یک هزار و ۴۴ روستا به تعداد ۲۲۹ هزار و ۲۵۳ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات اجرای گازرسانی در سه روستا نیز در دست اجرا و اشتراک‌پذیری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۵۱۲ کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی با ۹ هزار و ۱۳۹ انشعاب جدید در استان همدان احداث شده است، گفت: در این استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال برای ۲۳۰ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی گازرسانی انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha