۱۳ دی ۱۴۰۲، ۸:۰۴
کد خبر: 85341050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گازرسانی به ۲۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی همدان

۱۳ دی ۱۴۰۲، ۸:۰۴
کد خبر: 85341050
گازرسانی به ۲۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی همدان

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال از ابتدای سال جاری تاکنون گازرسانی شده است.

مجید الهیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با این تعداد گازرسانی تعداد مشترکان واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی، جایگاه سی.ان.جی و نیروگاهی استان همدان به چهار هزار و ۲۸۰ مشترک افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال جاری، حجم گاز جایگزین صنایع تولیدی استان به ۲۸ هزار و ۶۲۹ متر مکعب در ساعت رسیده است.

الهیاری ادامه داد: امسال ۱۵۷ کیلومتر به خطوط گازرسانی استان اضافه شده است و هم اینک شبکه گازرسانی استان همدان ۱۰ هزار و ۱۳۳ کیلومتر خط تغذیه و توزیع شهری و روستایی دارد.

گازرسانی به ۲۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی همدان

وی تصریح کرد: استان همدان یک هزار و ۷۵ روستا دارد که از این تعداد به یک هزار و ۴۷ روستا گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به سه روستای دیگر در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همدان به عنوان نخستین استان سبز کشور، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹/۸ درصد جمعیت روستایی آن از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

الهیاری افزود: در مجموع استان همدان ۶۷۸ هزار و ۴۵ مشترک گاز دارد که از این تعداد ۴۴۷ هزار و ۹۹۳ مشترک شهری و ۲۳۰ هزار و ۵۲ مشترک روستایی هستند.

وی ادامه داد: تعداد ۱۱ هزار و ۳۳۷ مشترک طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲، به مصرف کنندگان گاز استان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: تعداد انشعابات فولادی و پلی اتیلن شهری و روستایی استان همدان ۳۳۲ هزارو ۴۳۱ مورد است که ۲ هزار و ۸۷۵ مورد آن در سال ۱۴۰۲ نصب شده است.

گازرسانی به ۲۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی همدان

وی اظهار کرد: استان همدان ۶۳ ایستگاه سی.جی.اس، ۳۲ ایستگاه (سی.جی.اس-تی.بی.اس) و ۴۳۴ ایستگاه تی.بی.اس دارد.

الهیاری تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون۵۱۲ کیلومتر شبکه گذاری شهری و روستایی با ۹ هزار و ۱۳۹ انشعاب جدید در استان همدان احداث شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۳۸ هزار و ۲۶۷ مشترک جدید در استان همدان از نعمت گاز برخوردار شدند که ۷۸۸ اشتراک آن صنعتی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha