جشنواره فیلم فجر در چهارمحال و بختیاری آغاز شد
عکس تزئینی است

شهرکرد-ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در شهرکرد از روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، شهرام فرجی روز دوشنبه در خصوص اکران آثار جشنواره فجر در استان افزود: فیلم‌های منتخب جشنواره فجر در سینما بهمن شهرکرد با همکاری حوزه هنری استان به روی پرده می‌رود.

وی یادآور شد: در جشنواره امسال فیلم‌های آبی روشن، آغوش باز، آپاراتچی، شکار حلزون، مجنون، شه‌سوار، صبح اعدام، آسمان غرب، قلب رقه، پرویز خان، معجزه پروین، شور عاشقی، تابستان همان سال، بهشت تبهکاران، ببعی‌ قهرمان، باغ کیانوش و پرواز ۱۷۵ در سینما بهمن شهرکرد تا ۲۲ بهمن‌ماه اکران می‌شوند.

فرجی یادآور شد: نوبت‌های نمایشی در ساعات ۱۴:۳۰، ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲ آغاز می‌شود و مخاطبان ه هنر هفتم برای تهیه بلیت می‌توانند به نشانی https://gisheh۷.ir مراجعه کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم از نمایش هم‌زمان فیلم‌های فجر در استان در سال‌های گذشته گفت: تلاش برای پیوستن سینما غدیر شهرکرد به جمع سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های منتخب جشنواره چهل‌ودوم صورت گرفت اما سرانجام تنها پردیس سینمایی بهمن برای میزبانی از این رویداد در نظر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، جشنواره بین‌المللی فیلم از معتبرترین جشنواره‌های فیلم است که همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود و فیلم‌های جدید کارگردانان در این رخداد هنری به روی پرده می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha