مشارکت‌ حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار کشور است

قصرشیرین - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۲۹ حضرت‌ نبی‌اکرم (ص) استان‌ کرمانشاه گفت: مشارکت‌حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال، تضمین‌کننده اقتدار و امنیت کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام «حامد احمدی» روز شنبه در نشست‌ بصیرتی با خانواده‌های کارکنان لشکر ۲۹ حضرت نبی‌اکرم (ص) با بیان اینکه اولین نشانه دفاع از انقلاب اسلامی حضور در انتخابات است، افزود: وقتی دشمنان بدانند که مردم با عدم حضور در انتخابات از انقلاب اسلامی دفاع نمی کنند مطمئن باشید دست به اقدامات خطرناکی خواهند زد.

وی با بیان اینکه برخی شاید به خاطر قهرکردن با مدیران و مسوولان پای صندوق های اخذ رای نیایند اما این کار به امنیت کشور لطمه خواهد زد، اظهار کرد: دشمن در فتنه سال ۱۴۰۱ شکست خورد و در حال اجرایی کردن مرحله دوم فتنه است که با اجرا کردن آن مردم در انتخابات شرکت نکنند و مرحله سوم را نیز شروع کند و امنیت کشور را از بین ببرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مردم بدانند که مشکل ما با استکبار و آمریکا بر سر موشک و انرژی هسته ای نیست بلکه بر سر این موضوع است که ما می گوییم «لا اله الا الله»، چون با تکیه بر خداوند متعال مشکلات خود را حل می کنیم و دشمن این را بر نمی تابد.

وی همچنین با تبریک دهه فجر و مقایسه زمان رژیم طاغوت با پس از انقلاب و اینکه برخی چشمشان را به روی کمبودهای زمان پهلوی بسته‌اند، گفت: برابر گزارش خود آمریکایی ها اگر خاندان‌پهلوی در رأس کشور بودند، ایران بدهکارترین کشور منطقه بود که با وجود ۳۵میلیون نفر جمعیت و فروش بدون تحریم ۶میلیون بشکه نفت اما کمتر از ۴۰ کیلومتر راه اتوبانی داشت و از نظر وضعیت بهداشتی، علمی و خدمات نیز در بدترین شرایط ممکن بودیم اما به برکت انقلاب اکنون شاهد عمران و آبادانی در تمام مناطق کشور هستیم.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه امروز ایران‌ اسلامی در معادلات جهانی و منطقه ای اثرگذار است، افزود: ما مقاومت کردیم و ایستادیم و حق را بر سر باطل کوبیدیم که باطل نتواند سربلند کند.

فرمانده لشکر ۲۹ حضرت نبی‌اکرم (ص) سپاه‌ پاسداران در ادامه این نشست، گفت: پرسنل‌ این لشکر در منطقه وسیع مأموریتی در نقاط سخت گذر و در شرایطی سخت در حال انجام‌ خدمت و برقراری امنیت کشور هستند و خدمات و زحمات آن ها در برقراری امنیت نشان‌دهنده ایمان و اعتقادات قوی و ولایت‌مداری و تعهد به نظام‌مقدس جمهوری‌اسلامی و امنیت‌ پایدار منطقه است.

سرهنگ «فرامرز صفری» افزود: یکی از نقاط قوت ما همین بحث خانواده است که مستحکم‌ترین بنیان برای تربیت‌ فرزندان و اجرای برنامه‌های زندگی ما است و باید به خوبی از آن محافظت کنیم چون مورد تهدید از سوی دشمنان است.

وی اظهار کرد: ولایت و ولایت‌مداری ما از دیگر نقاط قوت زندگی ما است که در مکتب‌ اسلام هدایت جامعه را به سوی رشد و تعالی و سعادت برعهده دارد و امروز مورد هجوم دشمنان ما قرار گرفته است.

صفری با بیان اینکه نهادهای‌انقلابی و سرمایه اصلی کشور مورد تهدید دشمنان قرار دارند، افزود: نهادهای‌ انقلابی مانند سپاه‌پاسداران و مردم به‌ عنوان سرمایه‌اصلی و مهم کشور از سوی دشمنان مورد تهدید قرار دارند و ما باید مراقبت کنیم و به ارزش و اقتدار و نقاط قوت سپاه توجه کرده و با همدلی و هم‌ افزایی و مجاهدت و با توکل به خداوند متعال دست‌به‌دست هم داده و مأموریت‌های محوله را انجام دهیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha