هادی سیاسی: حضور بالای مردم در انتخابات از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است

قصرشیرین- ایرنا- یکی از هادیان سیاسی کشوری گفت: حضور بالای مردم در انتخابات یکی از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است چون مهمترین شاخص چانه‌زنی در عرصه بین‌الملل میزان پشتوانه رای مردم است از این رو همه باید با حضور حداکثری در عرصه انتخابات مشارکت فعال داشته باشیم تا ایران اسلامی بتواند به یکی از قدرت‌های اثرگذار در نظم نوین جهانی در سال ۲۰۳۰ تبدیل شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «جواد یاری» در همایشی به همت قرارگاه عملیاتی شهید دکامی‌زاده و با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان در آستانه انتخابات مهم اسفندماه سال جاری با گرامیداشت دهه مبارک فجر و مقایسه ایران قبل و پس از انقلاب اسلامی در مسجد جامع قصرشیرین، افزود: اکنون کشورمان به برکت انقلاب اسلامی از کشورهای اثرگذار در جهان است و از نظر علمی و دستیابی به دانش های گوناگون در ردیف کشورهای برتر جهان هستیم.

وی در ادامه خطاب به عده‌ای از افراد که با توجه به نارضایتی از عملکرد برخی افراد و نمایندگان مجلس بیان می کنند که در انتخابات شرکت نمی کنند، اظهار کرد: عرصه مهم انتخابات جای تسویه حساب نیست و ما باید با نگاه کلان در پای صندوق های رای حاضر شویم چون اگر انتخابات با مشارکت پایین و با حضور افراد غربگرا به نتیجه برسد دشمنان فشار تحریم ها بر کشورمان را برای رسیدن به مقاصد شوم خود چند برابر می کنند.

این هادی سیاسی کشور گفت: اگر مشروعیت و محبوبیت نظام با رای غیرقابل قبول، زیر سوال برود نهضت مقاومت آسیب می بیند و صهیونیست ها در منطقه حمام خون راه می اندازند چون مرکزیت و محوریت مقاومت در کشورمان است.

یاری اضافه کرد: اگر سیگنال ضعیف از ایران به دنیا مخابره شود و پنج سال آینده را از دست بدهیم سال ۲۰۳۰ را از دست می دهیم که تعیین کننده برای نسل آینده است از این رو اکنون موقع دیدن کلان روندهایی است که ایران اسلامی اثبات کند در قرن پیش رو قطب قدرت است و این دوران انباشته از تهدیدها را باید ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تبدیل به فرصت کند و ایران باید کدهای اقتدار و قدرت را تا سال ۲۰۳۰ به دنیا صادر کند تا بتواند به عنوان یکی از قدرت های اثرگذار جهان برای ۱۰۰ سال آینده در نظم جهانی باشد.

هادی سیاسی: حضور بالای مردم در انتخابات از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است

وی همچنین با مقایسه دوران رژیم ستم شاهی با دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل با سه هدف عمده نهضت انقلاب اسلامی را به نتیجه رساند که شامل جمع کردن بساط حکومت طاغوتی، ایجاد جمهوری اسلامی در این سرزمین و سپردن پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) است.

یاری ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی روند دین زدایی به نفع دینداران معکوس شد و جبهه مقاومت و بیداری توحید در جهان توسط امام راحل و انقلاب اسلامی شکل گرفت و امام به دنیا فهماند که اگر کشوری پرچم توحید را بلند کند با امدادهای غیبی در مقابل تمام زورگویان و سلطه طلبان عالم خواهد ایستاد.

این هادی سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مروج اندیشه معنویت و اخلاق در جهان شد و اثبات کرد هرکس که اعتقاد داشته باشد به اول و آخر هستی، بی هنجاری و بی قانونی و ظلم نمی کند، گفت: در دروان طاغوت ۷۵ درصد ایرانی ها در فلاکت بودند و از مجموع ۶۵ هزار روستا در دوران پهلوی، ۶۰ هزار روستا فاقد آب، برق و گاز بود که به برکت انقلاب اکنون شاهد آبادانی در تمام روستاها هستیم.

وی همچنین با اشاره به نا آرامی های سال ۱۴۰۱ گفت: این ناآرامی ها با هدف اختلافات جنسیتی، قومی و مذهبی در کشور توسط معاندان برای رسیدن به مقاصد شوم خود راه افتاد که با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور مردم همیشه در صحنه و هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی شکست خورد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha