راه آسمان کرمانشاه به قشم باز شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی از برقراری پرواز کرمانشاه به مقصد جزیره قشم و برعکس خبر داد و گفت: این پرواز برای روزهای دوشنبه و پنج شنبه دایر شده است.

مجتبی بیاتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پس از وقفه ای که در پرواز کرمانشاه به جزیره قشم به وجود آمده بود با توجه به تقاضای بالای مسافران، رایزنی‌ها با شرکت هواپیمایی قشم ایر به ثمر نشست و از این به بعد قرار است ۲ روز در هفته پروازهایی به شکل تهران-کرمانشاه-قشم و قشم-کرمانشاه- تهران برقرار شود و روز گذشته نیز اولین پرواز این خط عملیاتی شد.

وی در خصوص پرواز کرمانشاه به جزیره کیش و شهر شیراز نیز گفت: متاسفانه با وجود رایزنی های زیادی که داشتیم اما هنوز موفق به اخذ مجوز برای این ۲ مسیر نشدیم که مشکل اصلی به وضعیت خود شرکت های هواپیمایی و زمین گیر بودن هواپیماهایشان بر می گردد.

به گفته بیاتی هم اکنون ۴۶ پرواز هفتگی به مقصدهای تهران، مشهد ، عسلویه و قشم از فرودگاه کرمانشاه انجام می شود.

به گزارش ایرنا، فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه در سال ۱۳۵۰ ساخته شد، این فرودگاه مهم و راهبردی غرب کشور همواره به مسافران استان های همجوار نیز خدمات داده است اما متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل عملیات بهسازی باند اصلی تعداد پروازهای آن روندی کاهشی داشته است به گونه ای که تا قبل از همه گیری بیماری کرونا ۱۷۸ پرواز هفتگی داخلی و خارجی در آن انجام می شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha