راه ارتباطی دالاهو به سرپل ذهاب بازگشایی شد 

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: راه ارتباطی محور دالاهو به سرپل ذهاب که به دلیل بارش سنگین برف برای ساعاتی در بعد از ظهر امروز مسدود شده بود با تلاش های عوامل راهداری بازگشایی شده است.

« مسعود محنتی » جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از تمامی عوامل دخیل در بازگشایی راه ها، افزود: با شروع بارش برف تمام عوامل راهداری، هلال احمر و دستگاه‌ها و ماشین آلات برف روب و راهداری های اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و سرمست پای کار بوده و عملیات برف‌روبی و بازگشایی مسیر اصلی این شهرستان به سمت سرپل ذهاب بازگشایی شد.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی سطح جاده ها از مردم درخواست می کنیم که تا بهبود شرایط و عادی شدن وضعیت سفرهای خود را به تعویق بیندازند و در صورت سفر ضروری هنگام تردد حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و طول فاصله با خودرو جلویی را رعایت و از شتاب و عجله پرهیز کنند.

فرماندار دالاهو ادامه داد: با توجه به‌ ادامه بارش ها ستاد پیشگیری و مدیریت پاسخ به بحران و عوامل مختلف و دستگاه های امدادی و خدمات رسانی با تمام توان پای کار هستند.

او ادامه داد: اکنون در این شهرستان از لحاظ امکانات و خدمات رفاهی مشکلی نداریم و آب، برق و گاز تمام روستاها وصل است و مشکلی ندارند و تمامی خودروهای گرفتار در برف نیز کمک و امدادرسانی شدند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

شهرستان دالاهو با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha