۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۵۴
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85373360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سردار نقدی: تفکر انقلاب اسلامی جهان را تحت تاثیر قرار داده است

قم- ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی گفت: تفکر این انقلاب در نتیجه صبوری و ایستادگی مردم ایران، بیشتر مردم جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا نقدی پنجشنبه شب در نخستین شب از جشن‌های چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم طی سخنانی، مقاومت موجود در کشورهای منطقه را نشات گرفته و تحت تاثیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: تاثیرات مقاومت اینک بر همگان مشهود است.

معاون هماهنگ کننده سپاه اقتدار امروز یمن را هم از برکت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران خواند و بیان داشت: مردم ایران با گذشت و صبر، پیروزی به دست آوردند، امروز دنیا نیز بیدار شده و در مقابل ظلم و جور برخاسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه مردم ایران در ۴۵ سال گذشته سختی کشیدند و دشمنان جوان‌هایشان را نیز به شهادت رساندند تصریح کرد: دشمنان با اقدام‌های تروریستی بسیاری از بزرگان و حتی مردم کوچه و بازار را شهید کردند؛ این‌ها کارهای کوچکی نبود و برای مردم بسیار سخت بود ولی خدا وعده خود را عملی کرد.

سردار نقدی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز پیروزهای بزرگ مردم ایران را می‌بینیم یادآور شد: این پیروزی‌ها باورپذیر نبود.

وی همچنین با یادآوری این مطلب که هیچ تصوری از اینکه ما شاه را کنار بزنیم وجود نداشت گفت: کسی باور نمی‌کرد حضرت امام‌(ره) از تبعید باز می‌گردد و حکومت اسلامی تشکیل می‌دهد ولی انجام شد و مردم به صحنه آمدند و از اسلام و ولی امرشان اطاعت کردند و پیروزی‌ها یکی پس از دیگری رقم خورد.

سردار نقدی بیان داشت: دشمنان چون دیدند این انقلاب از جنسی نیست که با اسلحه و تفنگ شکست بخورد، جنگ فرهنگی و اقتصادی را در پیش گرفتند.

وی گفت: ملت ایران در عین حال صبر کرد، ایستاد و پایبندی خود به ارزش‌های دینی را حفظ کرد؛ امسال اعتکاف بی‌نظیر بود و یک میلیون نفر که بیشتر آنان نوجوان بودند در این مراسم شرکت کردند.

معاون سپاه با بیان اینکه رسانه‌های دشمنی سعی می‌کنند این مسائل را کوچک نشان دهند گفت: خون مظلومان غزه منجر به آغاز حرکت‌های بزرگ از سوی ملت‌ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha