۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85372142
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پاس گرگان پیروز شهرآورد استان گلستان

گنبدکاووس - ایرنا - پاس گرگان در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مردان توانست با نتیجه سه بر ۲ در مقابل شهرداری گنبدکاووس دیگر تیم گلستانی حاضر در مسابقات به پیروزی برسد.

به گزارش ایرنا، پاس گرگان در این دیدار که عصر چهارشنبه به میزبانی گنبدکاووس با استقبال پرشور تماشاگران در سالن المپیک این شهر برگزار شد دست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به حریف خود واگذار کرد اما در دست های دوم و سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان شد.

گنبدی‌ها در ادامه بازی به تلاش خود برای کسب امتیاز ادامه دادند و در نهایت دست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به نفع آنان به پایان رسید و این رقابت به دست پنجم کشیده شد.

پاس گرگان در این دست در یک بازی نزدیک توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی برسد تا این دیدار حساس و مهم برای علاقمندان ۲ تیم به نفع پاس پایان یابد و نماینده گرگان برد دور رفت خود را تکرار کند.

پاس گرگان با ۱۰ برد و ۲۶ امتیاز در جایگاه هشتم و شهرداری گنبدکاووس با ۶ برد و ۲۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

خلیل یگانه‌مجد نماینده سازمان لیگ، امیر صداقت ناظر فنی و داوری، قادر صادقی داور اول و سیدمحمدمهدی موسوی داور دوم این مسابقه بودند.

هفته ششم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران چهارشنبه یازدهم بهمن با هفت دیدار همزمان در شهرهای اردکان، ارومیه، مشهد، رامسر، اسلامشهر، گنبدکاووس و رفسنجان برگزار شد.

گنبدی‌ها که خاطره خوبی از رقابت‌های فصل گذشته ندارند و در رقابت‌های پلی‌اوت باز هم همراه شهرداری ارومیه به لیگ دسته یک سقوط کرده بودند، همراه همین تیم برای لیگ برتر امسال اقدام به خرید امتیاز یک تیم این لیگ کردند و برای جلوگیری از تکرار اتفاقات فصل گذشته و همچنین جبران امتیازات از دست داده نیم فصل نخست لیگ امسال، تا هفته بیست و ششم دور مقدماتی، روزهای سختی خواهند داشت.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha