لیگ برتر والیبال: برتری پاس گرگان مقابل هورسان رامسر + فیلم

گرگان- ایرنا- تیم پاس گرگان در هفته بیستم از دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب مقابل هورسان رامسر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاگردان عیسی سنگدوبینی در تیم پاس پس از چند هفته ناکامی و نیز شکست دور رفت مقابل مهمان خود در مسابقه امشب با نتیجه سه بر یک شاگردان آرش صادقیانی در تیم هورسان به برتری دست یافتند.

پاسی‌ها دست اول را با ترکیب هادی شورکابی، امیرحسین صداقت، سلیم چپرلی، متین احمدی، سجاد سیفی‌نیا و شایان شاهسوند با حضور حسین حاجی‌کلاته به عنوان لیبرو در مقابل بازیکنان هورسان با ترکیب اولیه عمران گوکچلی، علی‌عثمان فریاد، مصطفی نجفی، جابر اسماعیل‌پور، خان مصور، امین قلیچ‌نیازی در کنار راف طبری به عنوان لیبرو قرار گرفتند.

این دست در حالی که ۱۹ بر ۱۳ به سود هورسان رو به پایان بود با تلاش بازیکنان پاس به تساوی ۲۵ به ۲۵ رسید و در نهایت تیم هوراسان با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به پیروزی رسید.

در دست دوم، شاگردان سنگدوبینی که نمی‌خواستند تکرار بازی‌های گذشته را تداعی کنند، در یک بازی پایاپای توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شوند تا حداقل نتیجه نهایی در دست چهارم مشخص شود.

بازیکنان تیم پاس در دست سوم هم توانستند برتری خود در حالی که هر ۲ تیم اشتباهات مکرر در سرویس داشتند، به مهمان دیکته کنند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند.

دست چهارم و حساس این مسابقه در حالی برگزار شد که پاسی‌ها نمی‌خواستند بازی به دست پنجم کشیده شود و هورسانی‌ها هم تلاش کردند تا بازی در دست پنجم به پایان برسد.

حساسیت دست چهارم، سبب بازی نزدیک ۲ تیم شد و پاس در حالی که ۲۱ بر ۱۹ عقب بود، توانست با حساب ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.

قضاوت این مسابقه را علیرضا قریب به همراه اسماعیل رزقی به ترتیب به عنوان داور اول و دوم برعهده داشت که مهدی آشوری به عنوان نماینده سازمان لیگ و محمدحسین شفقی به عنوان نماینده فنی و داوری نیز در این بازی حضور داشتند.

در این مسابقه امیرحسین درخشان بازیکن تیم هورسان در دست سوم کارت زرد دریافت کرد و داور اول بازی در دست چهارم به علت تاخیر در آغاز بازی به تیم پاس کارت زرد نشان داد.

تیم پاس در مسابقه رفت با نتیجه سه بر صفر مغلوب هورسان شده بود.

پاس گرگان اکنون با ۱۱ برد، ۹ باخت و مجموع ۲۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه هفته آینده ۲۵ بهمن ماه، مهمان شهرداری ارومیه خواهد بود.

هورسان با ۱۰ برد و ۱۰ باخت و مجموع ۲۶ امتیاز همچنان در رده نهم قرار دارد و هفته آینده میزبان مس رفسنجان در رامسر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha