راه‌آورد یک امتیازی والیبال گلستان از ایستگاه بیست و یکم لیگ برتر

گرگان - ایرنا - ۲ نماینده گلستان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور، با قبول شکست برابر حریفان خود، تنها با یک امتیاز به خانه بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و یکم دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور، عصر چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه به ترتیب در مقابل تیم‌های شهرداری ارومیه و طبیعت اسلامشهر قرار گرفتند.

پاسی‌ها امروز در شرایطی به مصاف میزبان ارومیه‌ای خود رفتند که در مسابقه رفت توانسته بودند، با نتیجه سه بر صفر مقابل این تیم به پیروزی برسند.

شاگردان عیسی سنگدوبینی سرمربی پاس، پیش از مسابقه امروز، ‌ در حالی به مصاف تیم شهرداری ارومیه رفتند که مثل حریف خود هر کدام ۱۱ برد و ۹ باخت داشتند، اما به علت بردهای بهتر شهرداری، با یک اختلاف امتیاز در رده‌های هفتم و هشتم جدول ۱۴ تیمی قرار داشتند.

بلندقامتان پاس در سالن مملو از تماشاگر ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برابر شاگردان عبدالرضا علیزاده سرمربی شهرداری این شهر قرار گرفتند.

پاسی‌ها در دست‌های اول و دوم تحت تاثیر تشویق بی‌امان هواداران میزبان قرار گرفته بودند و این ۲ دست را با نتایج مشابه ۲۵ به ۱۸ واگذار کردند، اما در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند و در نهایت در دست پنجم با یک بازی پایاپای با حساب ۱۶ بر ۱۴ مغلوب شدند.

این مسابقه در نهایت با پیروزی سه بر ۲ ارومیه‌ها به پایان رسید و پاسی‌ها با کسب یک امتیاز راهی گرگان شدند تا پس از استراحت کوتاهی هفته آینده در اردکان به مصاف چادرملو بروند.

شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال کشور در اسلامشهر تهران به مصاف تیم طبیعت این شهر رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

شاگردان حبیب کوزه‌لی سرمربی والیبال گنبدکاووس امروز در حالی مقابل طبیعت قرار گرفتند که ادریس دانشفر و میکائیل تاجر (۲ بازیکن اصلی و تاثیرگذار) را به علت مصدومیت در اختیار نداشتند.

شهرداری‌چی‌های گنبدکاووس در دست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۳۱ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب میزبان خود شدند، اما نتیجه دست سوم را با حساب ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.

شهرداری گنبدکاووس که پیش از مسابقه امشب با هفت برد و ۱۳ باخت در رده سیزدهم قرار داشت، برغم دست خالی بودن از بازی مقابل طبیعت و با توجه به مغلوب شدن سه بر صفر تیم نیان الکترونیک مشهد مقابل فولاد سیرجان، در رتبه دوازدهم قرار گرفت.

گنبدی‌ها که خطر حضور در جمع چهار تیم مرحله پلی‌اوت را نزدیک گوش خود حس می‌کنند، در مسابقه بیست و دوم هفته آینده میزبان تیم نیان الکترونیک مشهد خواهند بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha