۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85364888
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهرداری گنبدکاووس مقابل چادرملو اردکان به پیروزی رسید

گنبدکاووس- ایرنا- تیم شهرداری گنبدکاووس امروز چهارشنبه در آخرین رقابت هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان میزبان چادرملو اردکان بود و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در این دیدار که عصر امروز چهارشنبه با استقبال تماشاگران در سالن المپیک این شهر برگزار شد توانست ۲ دست نخست را با کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۱ و ۲۸ بر ۲۶ پیروز میدان باشد.

بازیکنان تیم چادرملو اردکان بعد از ۲ شکست تلاش خود را برای کسب موفقیت بیشتر به کار بستند و توانستند نتیجه دست سوم را با کسب امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به پایان برسانند و بازی به دست چهارم کشیده شد.

شاگردان کوزه‌لی در نهایت با ارائه بازی قابل قبول موفق شدند دست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود تمام کنند و برنده میدان باشند.

تیم گنبدکاووس در دیدار رفت نیز که به میزبانی اردکان برگزار شد با نتیجه سه بر یک موفق شد از سد حریف خود بگذرد.

شهرداری گنبدکاووس با پنج برد و ۱۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم و چادرملو اردکان با هشت پیروزی و ۲۵ امتیاز فعلا در جایگاه نهم باقی خواهند ماند.

مهدی آشوری نماینده سازمان لیگ، احمد دامغانی‌نژاد ناظر داوری، احمد سرمست داور اول و سیدمهدی موسوی داور دوم این مسابقه بودند.

گنبدی‌ها که خاطره خوبی از رقابت‌های فصل گذشته ندارند و در رقابت‌های پلی‌اوت باز هم همراه شهرداری ارومیه به لیگ دسته یک سقوط کرده بودند، همراه همین تیم برای لیگ برتر امسال اقدام به خرید امتیاز یک تیم این لیگ کردند و برای جلوگیری از تکرار اتفاقات فصل گذشته و همچنین جبران امتیازات از دست داده نیم فصل نخست لیگ امسال، تا هفته بیست و ششم دور مقدماتی، روزهای سختی خواهند داشت.

شاگردان کوزه‌لی برای قرار نگرفتن در جمع تیم‌های پلی‌اوت این فصل (رده‌های یازدهم تا چهاردهم)، باید تلاش مضاعفی داشته باشند تا با کسب پیروزی در رقابت های پیشرو به رده های بالاتر جدول لیگ برتر صعود کنند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha