۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85364323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار میلیاردریال به تصفیه خانه رودهن اختصاص یافت

دماوند - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران اعلام کرد: مبلغ ۲ هزار میلیاردریال در جریان سفر هفته گذشته رئیس جمهور به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه به تکمیل تصفیه خانه فاضلاب رودهن و بومهن اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، علی محمدی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: اجرای طرح شبکه فاضلاب شهر دماوند ۱۴ هزار میلیاردریال اعتبار نیاز دارد.

وی اظهار داشت: طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهرهای بومهن و رودهن شامل ۱۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب و ۲ و نیم کیلومتر خط انتقال و تصفیه خانه ای به ظرفیت ۲۵ هزار مترمکعب در شبانه روز طراحی و در دست ساخت است.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون ۱۵۰ کیلومتر احداث شده و خط انتقال نیز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تصفیه خانه نیز با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال اجرا است.

محمدی خاطرنشان کرد: درصورت تامین اعتبار پیش بینی شده این طرح در اسفندماه سال آینده وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی یادآور شد: تصفیه خانه شهرهای دماوند و فیروزکوه هم ردیف اعتباری دارد از محل منابع ملی کشور و هم از محله تصفیه خانه که طرح نیز کاملا آماده است و امسال بخش های از اعتبار آن تخصیص یافته و مقدمات اجرایی آن در سال آتی در دستور کار است و این پروژه نیز آغاز می شود.

این مسئول گفت: برای اجرای شبکه فاضلاب که شامل ایجاد خط انتقال و تصفیه خانه می باشد، برای شهر دماوند ۱۴ هزار میلیاردریال و برای فیروزکوه نیز ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha