۲۲ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85351391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخی رانندگان قزوینی در به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستان کوتاهی می‌کنند

قزوین - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بررسی خودروهای عبوری از گردنه‌ها و نقاط مرتفع این استان نشان می‌دهد که متاسفانه برخی از رانندگان قزوینی در داشتن تجهیزات ایمنی مناسب برای فصل زمستان کوتاهی می‌کنند.

محمدرضا علیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: داشتن تجهیزات ایمنی برای تردد در نقاط مرتفع و مسیرهایی که با بارش برف همراه است، یک ضرورت بوده و باید مورد توجه رانندگان باشد که متاسفانه این ضرورت چندان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از حدود یک هفته قبل هواشناسی، رسانه‌ها و راهداری از بارش برف در مناطق مرتفع استان قزوین خبر می‌دهند، اما وضعیت رانندگان در گردنه‌های آوج و الموت نشان داد که بیشتر آن‌ها فاقد تجهیزات ایمنی مثل زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی مناسب هستند.

علیمی با بیان اینکه رانندگان ساکن در مناطق روستایی باید به داشتن تجهیزات ایمنی اهتمام داشته باشند، گفت: دارا بودن تجهیزات ایمنی برای رانندگان روستایی در نقاط مرتفع استان بسیار مهم است، چراکه این افراد بیش از رانندگان سایر نقاط شهری در مسیرهای اصلی و قرعی تردد دارند.

این مسوول بیان کرد: هم اکنون گردنه‌های بهرام‌آباد و قسطین‌لار در رودبار الموت، گردنه‌های آوج و گردنه آبیک به طالقان از مهم ترین نقاط کلیدی استان در هنگام بارش برف است که باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خاطرنشان کرد: رانندگانی که در طول مسیرهای مرتفع استان قزوین فاقد تجهیزات ایمنی باشند، با برخوردهای قانونی پلیس همراه خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha