گنبدکاووس سرشار از استعداد در رشته بدمینتون است + فیلم قهرمانی
قهرمانی تیم بدمینتون شهرداری گنبدکاووس در مسابقات لیگ برتر

گنبدکاووس- ایرنا- رییس هیات بدمینتون گنبدکاووس با اشاره به قهرمانی تیم شهرداری این شهر در لیگ برتر مردان کشور گفت: این شهرستان استعداد زیادی در بدمینتون دارد که توجه بیشتر به این رشته به‌خصوص استعدادیابی در رده‌های پایه، آینده این ورزش را تضمین خواهد کرد.

پرویز ناصری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم بدمینتون شهرداری گنبدکاووس امسال به لیگ برتر صعود کرد که نتیجه اولین تجربه حضور در این مسابقات، کسب عنوان قهرمانی بود.

رییس هیات بدمینتون گنبدکاووس بیان داشت: کسب ۲ مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک و لیگ برتر نشانه وجود استعداد فراوان در این شهرستان است.

وی گفت: از ۲ سال قبل هیات بدمینتون برنامه استعدادیابی را با اعزام مربیان مرد و زن به مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول اجرا کرد که در نتیجه آن، هم اکنون حدود ۲۰۰ بازیکن دختر و در رده‌های سنی نونهالان تا بزرگسالان زیر نظر مربیان مشغول تمرین و فراگیری این رشته هستند.

ناصری اضافه کرد: هدف هیات بدمینتون از اجرای برنامه استعدادیابی، پرورش بازیکنان بومی برای شرکت در مسابقات استانی و ملی است ضمن اینکه در صورت نیاز از ظرفیت بازیکنان غیربومی هم استفاده می‌شود.

به گزارش ایرنا، تیم بدمینتون شهرداری گنبدکاووس در بین هفت تیم شرکت کننده در لیگ برتر بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد.

لیگ برتر بدمینتون مردان ایران به صورت رفت و برگشت برگزار شد که در پایان شهرداری گنبدکاووس به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های چادرملو اردکان، آتش نشانی تهران، پرتو نیرو روشا مشهد، رعد پدافند هوایی زاهدان، هدف سمنان و فرهمند قم به ترتیب مقام دوم تا هفتم شدند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha