پناهیان: شهید سلیمانی الگوی مدیریت و گره‌گشایی است

کرمان - ایرنا - حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی مدیریت و گره گشایی است گفت: این شهید برای مردم ما به گونه ای دیگر الگو بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان بامداد چهارشنبه در آیین «ساعت شهادت» در محل گلزار شهدای کرمان ویژه لحظه شهادت سردار دل‌ها در چهارسال پیش با بیان اینکه شهید سلیمانی با چه قدرت، خلوص و چگونه از هیچ، همه چیز ساخت اظهارداشت: شهید سلیمانی از هیچ، همه چیز ساخت زیرا معتقد بود که فرصت ها در دل تهدیدها است.

وی افزود: پس به مسئولان می گویم که برای شما هیچ مشکل و محدودیتی وجود ندارد، اگر زاویه نگاه شما به نسبت مسائل، دقیق باشد.

پناهیان ادامه داد: مشکلات مردم را حل کنید، جنس جنگ از اقتصاد و فرهنگ است که دیگر مشکلات سخت‌تر است لذا مدیران باید مانند سردار سلیمانی باشند.

رییس اتاق فکر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: البته شهید سلیمانی هرگز تنها نبود و اگر تنها بود هرگز موفق نمی‌شد، این شهید یارانی همانند خود داشت.

حجت الاسلام پناهیان افزود: این شهدا از جنس بروکراسی رایج نبودند، طرز نگاه کردنشان فرق می کرد، مشکلات را شخم می زدند و چیزی از موانع باقی نمی گذاشتند، از بالا و پایین مشکلات آنچنان عبور می کردند که مشکلات در هم کوبیده می شدند.

وی تاکید کرد: همه مسئولان باید از شهید سلیمانی درس بگیرند.

وی گفت: سردار سلیمانی الگوی تمدن و مدیریت ماست و این شهید نیاز به نظارت برای خطا نداشت حتی بسیاری از خدمات خود را پنهان می کرد که آثار آن دیده می شود.

پناهیان با اشاره به خاطرات شهدا اظهار داشت: شهید سلیمانی برای گزارش دادن و جلب نظر مردم کار نمی کرد، البته اینچنین افرادی در بین مسئولان ما هستند اما آنچنان که باید و شاید نیستند.

وی عنوان کرد: هیچ یک از مشکلات کشور ما به سختی گره های کور تکفیری ها در منطقه نیست، شماها می توانید و من شهادت می دهم که مانند سلیمانی ها داریم، شاید با فاصله اما مسئولانی داریم که برای خدمت به مردم با تمام وجود می سوزند که اگر این مسئولان نبودند، اکنون این آرامش را نداشتیم.

شهید سلیمانی مانند مادر رفتار می کرد

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز زن و ولادت حضرت زهرا(س) گفت: سردار سلیمانی مانند مادر با مردم رفتار می کرد، مادران قدر اخلاق مادری خود را بدانند.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اگر به شهید سلیمانی بزرگ تاسی کنیم مادرانه رفتار خواهیم کرد.

پناهیان: شهید سلیمانی الگوی مدیریت و گره‌گشایی است

به گزارش ایرنا این مراسم در شرایطی برگزار شد که باوجود سرمای شدید انبوه جمعیت در گلزار شهدای کرمان در بامداد چهارشنبه حضور دارد.

ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد سیزدهم دی ماه یال ۹۸ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دستور رییس جمهور وقت آمریکا، دونالد ترامپ ترور شد و به شهادت رسید و مردم هر ساله در این تاریخ و ساعت گرد مزار این شهید در گلزار شهدای کرمان حاضر می شوند و سالگرد شهادت وی و یارانش را گرامی می‌دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha