رشادت‌های «شهید طوسی» برای نسل جوان تبیین شود

ساری - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران گفت: سردار شهیدمحمد حسن طوسی جانشین فرماندهی ۲۵ کربلا مازندران در هشت سال دفاع مقدس یک چهره ملی است که باید به نسل جوان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی کنگره بزرگداشت سردار سرلشگر شهید محمدحسن طوسی در ساری بیان داشت: جانشین فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا مازندران در طول دفاع مقدس رشادتهای زیادی از خود به نمایش گذاشت و شجاعانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز جامعه خود را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگران هستیم.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه میزان دلدادگی و دلبستگی ما به نظام و شهدا در میزان کارآمدی ما نسبت به خدمت به مردم و پاسداشت ارزش هاست، ادامه داد: در فعالیت های اداری باید نگاه ما در جهت حفظ و صیانت از جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: میزان و شاخص ارزیابی مدیران، باید میزان دلدادگی مدیران به شهدا و نظام باشدو شهدای گرانقدر ما برای کسب رضای خداوندمتعال جهاد کردند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران با ذکر این مطلب که معرفی سیره عملی شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت ضروری است، تاکید کرد: ایثار و شهادت فرهنگ اصیل ملت ایران اسلامی است.

وی گفت: ضرورت دارد همه به صورت خود جوش برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و پاسداشت ایثارگری های رزمندگان اسلام نظیر سردار شهید محمدحسن طوسی ورود کنند.

رشادت‌های «شهید طوسی» برای نسل جوان تبیین شود

عزیززاده گرجی با بیان اینکه شخصیت شهدا به ویژه سردار طوسی ها باید معرفی شود، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد سیره شهدا با زبان هنر و متناسب با ذائقه نسل جوان امروزی تبیین شود.

وی از شهدا به عنوان قهرمانان ملی یادکرد و گفت: کیفی سازی کنگره بزرگداشت سردار شهید طوسی مورد توجه همگان باشد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه کار شهدایی باید از نگاه اداری بدور باشد، افزود: رزمندگان اسلام برای حفظ ارزش های اسلام وکیان این مرز و بوم و برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی از جان شیرین خود گذشتند.

عزیز زاده گرجی افزود: مسئولیت خود را مرهون خون پاک شهدا هستیم و نباید بین تفکر مدیران با شهدا فاصله باشد.

وی با بیان اینکه فضاسازی محیطی در سراسر استان باید مورد توجه باشد، ادامه داد: سردار طوسی چهره ملی است و همگان برای تبیین سیره این شهید والامقام تلاش کنند.

این مقام مسوول بر لزوم بازنشر دست نوشته ها، خاطرات و وصیت نامه سردار شهید طوسی تاکید کرد و بیان داشت: باید از فضای مجازی برای بازنشر سیره سردار شهید طوسی بهره گرفته شود. وی برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه های مجازی و مکتوب استان برای معرفی سیره عملی سردار شهید طوسی تاکید کرد.

رشادت‌های «شهید طوسی» برای نسل جوان تبیین شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha