اسقف داویدیان: ارامنه در ایران از تمامی آزادی اجتماعی و دینی برخوردار هستند

ساری- ایرنا- اسقف ارامنه کاتولیک ایران با بیان این که، ارامنه در ایران از تمامی آزادی اجتماعی و دینی برخوردار هستند و ما امروز قدردان این لطف هستیم، گفت: ارامنه ایران سیاست‌های شیطانی اسرائیل را محکوم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "سرکیس داویدیان" روز یکشنبه در دیدار با استاندار مازندران در شهرستان نور در آستانه سال نو میلادی بیان داشت: ما در ایران آزادانه در حال زندگی هستیم که این محبت را باید قدرشناس رهبر جمهوری اسلامی ایران باشیم.

رییس شورای خلیفه گری ارامنه کاتولیک ایران اظهار داشت: در سایه الطاف رهبر انقلاب اسلامی ایران، ارامنه در آرامش و برخورداری از آزادی های اجتماعی و دینی هستند.

وی اضافه کرد: اسلام دین صلح و آرامش است و این مهم از سوی پیامبر اسلام و کتاب آسمانی شان بیان شده است.

اسقف داویدیان: ارامنه در ایران از تمامی آزادی اجتماعی و دینی برخوردار هستند

وی در ادامه با محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ارامنه سیاست های شیطانی قدرت های بزرگ را محکوم می کنند.

وی اظهار داشت: ایران برای ایجاد صلح و آرامش بهترین عزیزان خود همانند سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید اخیر سردار سید رضی موسوی را تقدیم کرد.

رییس شورای خلیفه گری ارامنه کاتولیک ایران این را هم گفت که من خودم اهل حلب سوریه هستم و سیاست های شیطانی قدرت های بزرگ را محکوم می کنم.

وی اضافه کرد: اقلیت های دینی در اصفهان و شهرهای دیگر هم آزادانه در حال زندگی هستند.

داویدیان تصریح کرد: به مدت هشت سال از سوی حضرت پاپ به عنوان اسقف ارامنه کاتولیک در ایران مشغول به خدمت هستم و از ایرانیان خاطرات خوبی دارم.

اسقف ارامنه کاتولیک ایران در آخر برای طلب صلح و آرامش در جهان دعا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha