۸ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85334810
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح نهضت ملی مسکن شیروان خراسان شمالی ۳۰۰ هکتار زمین نیاز دارد 

بجنورد-ایرنا- فرماندار شیروان گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان نیاز به تامین ۳۰۰ هکتار زمین دارد که انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف در این باره همکاری و هم‌افزایی داشته باشند. 

دولت اسماعیل زاده روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با مشکل روبه رو است، تنها حدود چهار هکتار زمین برای اجرای این طرح تامین شده است که در حال تسطیح است.

وی با انتقاد از اینکه در ۲ سال گذشته هیچ اقدام موثری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان انجام نشده است گفت: تامین زمین در این زمینه با مشکل قانونی روبه رو است.

فرماندار شیروان تصریح کرد: زمین های اطراف شهر شیروان، زمین های مرغوب و درجه یک و ۲ کشاورزی است که براساس اعلام جهاد کشاورزی، قانون اجازه واگذاری این زمین ها برای ساخت و ساز و اجرای مسکن را نداده است.

وی با بیان اینکه تاکنون پیگیری های بسیار برای تامین زمین مورد نیاز اجرای مسکن دولتی در این شهرستان انجام شده است افزود: در تلاش هستیم تا زمین مورد نیاز در فاصله دورتر از شهر جانمایی و تامین شود.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار نفر در این شهرستان با ثبت نام در سامانه، متقاضی دریافت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن شدند که و حدود ۲ هزار نفر نسبت به واریز آورده اولیه خود اقدام کرده اند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha