کنترل غزه بدست ائتلاف عربی و به سرکردگی آمریکا توهم است

تهران-ایرنا- یک عضو پیشین کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تشکیل ائتلافی با حضور کشورهای عربی و به سرکردگی آمریکا برای کنترل بر نوار غزه «توهمی بی‌اساس» است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، «حاییم رامون» تحلیلگر سیاسی صهیونیست و عضو پیشین کنست گفت که کوچاندن مردم غزه از سرزمین خود و تشکیل ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا و کشورهای عربی برای کنترل بر نوار غزه «توهمی بی‌اساس»است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آن ترویج می‌کند.

پیش از این جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای تاکید کرد که کشتار جبالیا و سلسله کشتارهای انجام شده توسط دشمنی که مورد حمایت آمریکا است، موجب کوچاندن مردم ما از سرزمین‌شان نخواهد شد.

حماس تاکید کرد: تداوم و تشدید کشتارهای صورت گرفته علیه غیر نظامیان توسط رژیم اسرائیل که آخرین آن بمباران وحشیانه اردوگاه پرجمعیت جبالیا با ده‌ها شهید و زخمی بود، تأییدی بر سیاست جنایتکارانه رژیم اشغالگر تروریست است.

در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی با بمباران و کشتار تحت حمایت مطلق دولت آمریکا که شریک کامل در این جنایات است، سعی در اجرای طرح تنبیه و کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها دارد.

حماس افزود: تأیید می‌کنیم این جنایات که لکه ننگی بر پیشانی بشریت است و دشمن صهیونیست در شکستن اراده ملت بزرگ ما، مقاومت دلیرانه و پایبندی آنها به سرزمین و مقدساتشان موفق نخواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha