۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85328143
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بشرویه میزبان مسابقات قهرمانی موتورکراس منطقه‌ای کشور شد

بیرجند - ایرنا - سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی موتورکراس منطقه‌ای کشور در بخش آقایان یکم دی‌ماه امسال به میزبانی شهرستان بشرویه برگزار می‌شود.

مهدی خواجوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با توجه به اینکه در آستانه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود به نام این سردار رشید نامگذاری شده است.

وی اظهار کرد: پنجشنبه ۳۰ آذرماه تیم‌ها پذیرش و تمرین‌ها آغاز و روز جمعه یکم دی ماه نیز این مسابقات برگزار می‌شود، تاکنون ۳۰ نفر موتورسوار اعلام آمادگی کرده‌اند که بدون شک تا ۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موتورسواران هشت استان در این مسابقات شرکت می‌کنند، افزود: استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اصفهان، فارس و هرمزگان در کلاس‌های ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی جوانان و بزرگسالان حضور دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های سرایان، بشرویه و فردوس قطب موتورکراس استان خراسان جنوبی حتی کشور شناخته شده است، تصریح کرد: به همین دلیل شهرستان بشرویه به دلیل دارا بودن پتانسیل‌های مطلوب و بررسی زیرساخت‌های مورد نیاز به عنوان میزبان برگزاری این دوره از مسابقات منطقه‌ای انتخاب شد.

خواجوی با بیان اینکه موتورکراس خراسان جنوبی همیشه در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد، عنوان کرد: در آخرین مرحله مسابقات که در بندر ترکمن برگزار شد موتورسواران خراسان جنوبی در بخش تیمی موفق به کسب رتبه سوم کشور شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha