۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85325405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد خراسان‌ جنوبی ۱۵ میلیارد ریال به دانشجویان کمک کرد

بیرجند- ایرنا- معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: در سال تحصیلی جاری، ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شهریه برای دانشجویان زیر پوشش این نهاد در استان پرداخت شد.

جمشید سورگی روز سه‌شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هزار و ۷۱ دانشجوی خراسان جنوبی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از کمک هزینه تحصیلی و شهریه در ترم جاری برخوردار شدند افزود: ۶ میلیارد ریال شهریه به ۴۶۳ نفر دانشجوی شهریه بگیر و ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به سایر دانشجویان برای ترم جاری پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه برای همه دانشجویان متناسب با مقطع تحصیلی و نوع دانشگاه، کمک هزینه تحصیلی و شهریه واریز می‌شود اظهار کرد: حال حاضر ۱۹ نفر در مقطع دکترا، ۴۷ نفر در مقطع کارشناسی ارشد، ۷۹۹ نفر مقطع کارشناسی و ۲۰۷ نفر هم در مقطع کاردانی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی مشغول تحصیل هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: ۶۰۵ نفر در دانشگاه‌های دولتی و ۴۶۷ نفر در دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد و شبانه مشغول به تحصیل هستند گفت: ۵۲ نفر از این تعداد دانشجویان نخبه هستند و کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان نخبه ۲ برابر سایر دانشجویان است.

وی اضافه کرد: خدمات ارائه شده به دانشجویان سالانه به طور متوسط در مقطع کاردانی ۲۴ میلیون ریال، کارشناسی ۳۰ میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۴۸ میلیون ریال و دکترا ۱۰۰ میلیون ریال است.

سورگی افزود: میزان شهریه پرداختی به دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد در مقطع کاردانی ۱۰ میلیون تا ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، کارشناسی ۱۵ میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۲۴ میلیون ریال و دکترا ۵۰ میلیون ریال برای هر ترم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha