۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85323224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است

۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶
کد خبر: 85323224
جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است

بیرجند - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در پی بارش برف و باران برخی جاده‌های استان بویژه گردنه‌ها و جاده بیرجند - قاین لغزنده است که رانندگان باید با احتیاط حرکت کنند.

سرهنگ محمدامیر کاظمی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بارش برف و باران در محورهای ارتباطی استان اظهار کرد: در بیشتر جاده‌های استان شاهد ریزش باران بودیم، گردنه خونیک - سه راهی روم تا بیدمشک در جاده بیرجند - قاین هم ریزش برف گزارش شد که برف‌روبی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها به صورت پراکنده در جاده‌های سطح استان ادامه دارد، به رانندگان توصیه کرد از هر گونه عجله و شتاب‌زدگی خودداری کنند تا از وقوع حادثه جلوگیری شود.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروهای پلیس راه در اجرای طرح زمستانه در راه‌های استان، با مشارکت دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان از ۱۹ آذر ماه جاری تا ۲۵ اسفند ماه حضور دارند.

وی گفت: در حال حاضر گردنه پدران در محور بیرجند - نهبندان، ثمن شاهی بیرجند - قاین و خونیک قاین - بیرجند بارش باران و برف خفیف گزارش شده است.

سرهنگ کاظمی بیان کرد: امروز ۱۸ فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داد که ۱۰ مورد تصادف جرحی و هشت مورد خسارتی بوده است.

به گفته جانشین پلیس راه خراسان جنوبی، این تصادف‌ها در مجموع ۱۳ نفر مجروح در پی داشت که عمده آن بر اثر واژگونی خودرو رخ داده است.

طبق گزارش هواشناسی خراسان جنوبی، فعالیت سامانه بارشی تا امشب در استان ادامه دارد و کاهش دما نیز محسوس است و در ارتفاعات مناطق مرکزی و شمال شرقی استان از جمله بیرجند، درمیان، سربیشه، قاینات و زیرکوه احتمال بارش برف نیز وجود دارد.

همچنین امشب و فردا کاهش دما در استان قابل ملاحظه خواهد بود و صبح شنبه سرما و یخبندان شبانه با توجه به کم شدن رطوبت پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha