گلیج: به خواست فدراسیون با وجود مصدومیت کشتی گرفتم/ کاری به مصدومیت قاسم‌پور ندارم

ساری - ایرنا- ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم ایران بعد از ناکامی در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، با اشاره به مصدومیتش از ناحیه مچ پا گفت: بنا به خواست فدراسیون و کادر فنی کشتی گرفتم تا وظیفه‌ام را انجام دهم.

به گزارش ایرنا، مجتبی گلیج ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد، در حاشیه مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی در مورد وضعیت مصدومیت خود در جمع خبرنگاران گفت: سه‌شنبه هفته قبل از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شدم. تمام مدارکم را به فدراسیون داده‌ام. نظر دکتر کیهانی این بود که به یک هفته تا ۱۰ روز استراحت و فیزیوتراپی نیاز دارم و بعد می‌توانم کشتی بگیرم.

او با تاکید بر این که به خواسته فدراسیون و کادرفنی با وجود مصدومیت در مرحله نخست چرخه انتخابی کشتی گرفته است، افزود: چند روزی است صبح و بعد از ظهر فیزیوتراپی می‌کنم. خواست فدراسیون و کادر فنی این بود که در این مسابقه کشتی بگیرم. من هم وظیفه‌ام را انجام دادم. وزن‌کشی کردم و سه روز است که سونا می‌روم چون حتی نمی‌توانستم نرمش کنم تا وزنم را کم کنم.

گلیج ادامه داد: امروز هم پایم را فیکس کردم و شرایطم اصلا برای کشتی‌ گرفتن مناسب نبود. حریفم که هول می‌داد، نمی‌توانستم روی پا بایستم. با این حال وظیفه‌ام را انجام دادم و روی تشک آمدم. امیدوارم هر تصمیمی به نفع من است، گرفته شود.

این کشتی‌گیر با بیان این‌که با محسن کاوه سرمربی تیم ملی در مورد مصدومیتش صحبت کرده، گفت: کاوه گفت نظر دکتر کیهانی ارجح است. سه‌شنبه هفته قبل آسیب دیدم و متاسفانه دو، سه روز با عصا راه می‌رفتم.

وی در پاسخ به این سوال که چه درخواستی از علیرضا دبیر دارید، گفت: درخواستم این است که بهترین تصمیم را بگیرند. وظیفه‌ام این بود که کشتی بگیرم. امیدوارم فرصتی به من بدهند تا بتوانم خودم را ثابت کنم.

گلیج در واکنش به مصدومیت کامران قاسم‌پور و این‌که از مسابقات قهرمانی کشور معاف شده، گفت: به کامران کاری ندارم که آسیب دیده اما شرایط پای من این‌گونه بود. شرایط تمرین که هیچ، حتی نتوانستم جلوی حریفم بایستم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha