مهربان: مصدومیت گلیج مورد تایید پزشک معتمد فدراسیون نبود/ آسیب‌دیدگی کامران مورد تایید است

ساری- ایرنا- دبیر فدراسیون کشتی در واکنش به حضور مجتبی گلیج در مرحله نخست چرخه انتخابی با وجود مصدومیت گفت: تشخیص پزشک معتمد فدراسیون این بود که گلیج مشکلی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور ندارد.

به گزارش ایرنا، نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران از امروز چهارشنبه با حضور حدود ۵۰۰ آزادکار در قالب تیم‌هایی از استان‌های مختلف به مدت سه روز در مازندران آغاز شد.

مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد درحالی استارت خورد که پیش از آن اخباری درخصوص غیبت احتمالی برخی کشتی‌گیران به دلیل مصدومیت به گوش می‌رسید.

ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی امروز در مصاحبه با ایرنا در واکنش به حضور مجتبی گلیج در رقابت‌های وزن ۹۷ کیلوگرم آن هم در شرایطی که پیش‌تر رئیس هیئت استان مازندران از احتمال غیبت او به دلیل مصدومیت خبر داده بود، اظهار داشت: مصدومیت گلیج باید مورد تایید پزشک معتمد فدراسیون کشتی قرار می‌گرفت. در جلسه‌ای که داشتیم، تشخیص پزشک این بود که او مشکلی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور ندارد.

اما این‌که ممکن است فدراسیون فرصت دوباره‌ای در اختیار گلیج قرار دهد، سوالی است که دبیر فدراسیون این‌طور به آن پاسخ می‌دهد: این موضوع باید بررسی شود ولی احتمالش ضعیف است.

مهربان در واکنش به تشکیل جلسه پزشکی درخصوص کامران قاسم‌پور و تایید پزشکان برای عدم حضور او در مسابقات قهرمانی کشور به دلیل مصدومیت گفت: در جریان جلسه‌ای که برای کامران قاسم‌پور برگزار شده، نیستم اما شرایط کامران را می‌دانم و آسیب‌دیدگی او قدیمی و مورد تایید پزشک فدراسیون است.

وی در خصوص اعلام مصدومیت برخی دیگر از کشتی‌گیران به فدراسیون هم گفت: با توجه به این‌که زمان اعلام مصدومیت کشتی‌گیران به فدراسیون متفاوت بوده، باید اطلاعات ارائه شده مورد بررسی قرار گیرد. با این حال پزشک معتمد فدراسیون معتقد بود که این کشتی‌گیران شرایط حضور در مسابقات قهرمانی کشور را داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha