۵۲۸ کانون فرهنگی هنری در لرستان فعالیت می‌کنند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: ۵۲۸ کانون فرهنگی هنری در این استان فعالیت دارند که از این تعداد ۳۶ کانون ویژه خواهران و مابقی عمومی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد چگنی نژاد روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری خواهران در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه دختران جوان و بانوان، همچنین جهت توجه بیشتر به مباحث خانواده محوری راه اندازی شده است.

وی افزود: نخستین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران استان لرستان نهم آذرماه جاری در خرم آباد برگزار می شود.

وی گفت: این دوره آموزشی با هدف آموزش و توانمندسازی، الگوسازی، انتقال تجربیات با حضور ۳۶ نفر از مدیران کانون های خواهر استان لرستان برگزار خواهد شد که گام دوم این دوره بصورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانون های مساجد (بچه های مسجد) توسط اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کشور در دستور کار قرار دارد.

چگنی نژاد بیان کرد: گام سوم دوره به صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانون های تخصصی خواهران برگزار خواهد شد که آموزش مهارت های مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن، راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل های محتوایی این دوره آموزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha