۵۲۸ کانون فرهنگی هنری در لرستان فعالیت می‌کنند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: ۵۲۸ کانون فرهنگی هنری در این استان فعالیت دارند که از این تعداد ۳۶ کانون ویژه خواهران و مابقی عمومی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد چگنی نژاد روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری خواهران در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه دختران جوان و بانوان، همچنین جهت توجه بیشتر به مباحث خانواده محوری راه اندازی شده است.

وی افزود: نخستین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران استان لرستان نهم آذرماه جاری در خرم آباد برگزار می شود.

وی گفت: این دوره آموزشی با هدف آموزش و توانمندسازی، الگوسازی، انتقال تجربیات با حضور ۳۶ نفر از مدیران کانون های خواهر استان لرستان برگزار خواهد شد که گام دوم این دوره بصورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانون های مساجد (بچه های مسجد) توسط اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کشور در دستور کار قرار دارد.

چگنی نژاد بیان کرد: گام سوم دوره به صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانون های تخصصی خواهران برگزار خواهد شد که آموزش مهارت های مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن، راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل های محتوایی این دوره آموزشی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha