احتمال بارش برف در برخی نقاط آذربایجان‌غربی وجود دارد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش باران در اکثر نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته و صبح امروز، دوشنبه گفت: با کاهش دمای هوا، احتمال بارش برف در برخی نقاط وجود دارد.

مهدی صابری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاهش ۶ تا هشت درجه ای دمای هوا طی ساعات عصر امروز و امشب در آذربایجان غربی پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: البته در شهر ارومیه احتمال بارش برف کمتر است ولی پیش بینی می کنیم که در برخی شهرهای جنوبی استان، این پدیده جوی اتفاق بیفتد.

وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان اشنویه با ۱۸ میلی متر بیشترین میزان بارش را در آذربایجان غربی به خود اختصاص داده و پیرانشهر با ۱۴ و ایستگاه دانشگاه ارومیه در منطقه نازلو با ۹ میلی متر در رده های بعدی بیشترین بارش قرار دارند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: در داخل شهر ارومیه نیز طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به هشت میلی متر بارش گزارش شده که البته همچنان بارندگی در این شهر ادامه دارد.

صابری گفت: بارش ها در نقاط مختلف آذربایجان غربی تا عصر فردا، سه شنبه تداوم خواهد داشت ولی شدت بارش ها تا عصر امروز پیش بینی می شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته پلدشت و میاندوآب با دمای ۱۹ درجه بالای صفر گرمترین و چالدران با پنج درجه بالای صفر سردترین شهرهای آذربایجان غربی بودند ضمن اینکه در این مدت، دمای هوا در ارومیه بین هفت تا ۱۸ درجه در نوسان گزارش شد.

به گزارش ایرنا، از بامداد امروز، دوشنبه در اکثر نقاط استان گزارش بارش داشته ایم که البته شادت بارش ها در نوار غربی بیشتر بود؛ رفته رفته بارندگی در استان به مناطق شرقی کشیده می شود و شهرستان های تکاب، مهاباد و بوکان را در بر می گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha