۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85286924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خرید ۷۴ هزار خانوار قزوینی با کالابرگ الکترونیکی

قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین با اشاره به خرید ۷۴ هزار خانوار قزوینی از روش کالابرگ الکترونیکی، گفت: اقبال خریداران قزوینی از کالابرگ الکترونیکی روز به روز بیشتر می شود تا جایی که طی یک ماه گذشته شاهد افزایش ۴۸ درصدی استفاده کنندگان از این کارت در استان بودیم.

محمدرضا کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: در رابطه با میزان تراکنش های مالی خرید در طرح کالابرگ الکترونیکی این استان بایستی اذعان کرد دارندگان این کارت میزان خرید خود را از ۷۰۰ میلیارد ریال در ماه گذشته به ۱۱۰ میلیارد ریال رسانده اند که این موضوع بیانگر استقبال مردم قزوین از این طرح است.

وی با بیان اینکه میزان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به هم استانی‌ها در مورد کالابرگ های الکترونیکی موثر بوده است، اضافه کرد: با توجه به اطلاع رسانی های مستمر در رسانه های استان امروز مردم در خصوص استفاده از کالابرگ الکترونیکی اطلاعات و آگاهی بیشتری کسب کرده‌اند.

کریمی تصریح کرد: با توجه به اینکه تراکنش های مالی در کالابرگ های الکترونیکی به صورت روزانه از درگاه شبکه ملی مورد بررسی قرار گرفته و معایب آن نیز مرتفع می شود، باید بپذیریم که این طرح در مرحله آزمون و خطا قرار دارد تا تکمیل شدن آن شاهد فراز و نشیب های متفاوتی خواهیم بود تا بتوانیم در نهایت خدمات شایسته ای را به مردم ارایه دهیم.

به گفته این مسوول، در فروش ۱۱ قلم کالای اساسی مواردی مثل مرغ و تخم مرغ بسته بندی شده و حبوبات نیز مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی شده اند و فروشندگان موظف هستند در این رابطه خریداران را راهنمایی کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۳۳۳۷۶۶۸۴ (داخلی ۱۶۲ یا ۱۷۲) اطلاع داده تا ضمن برخورد با فروشگاه های متخلف، آنها را از دایره توزیع این طرح خارج کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha