۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85277472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۹۷۰ مددجوی زنجانی ارایه شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی در رشته‌های مختلف به ۹۷۰ نفر از مددجویان استان از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای پایدارسازی طرح‌های اشتغالزایی ارائه شد.

روح اله صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش محصولات خانوارهای تحت حمایت یکی از عناصر مهم در ایجاد و پایداری طرح های اشتغال است.

وی با بیان اینکه آموزش یک رکن اساسی در تکمیل خدمات اشتغال کمیته امداد است، گفت: با هماهنگی فنی و حرفه ای استان، ‌آموزش های مهارتی به خانواده های مددجوی تحت حمایت ارایه می شود.

صالحی گفت: کمیته امدد، ایجاد مهارت برای مددجویان تحت حمایت این نهاد را به شکل مستمر پیگیری می کند و بر اساس نیازسنجی انجام شده پس از انجام آموزش های لازم با ارائه تسهیلات، زمینه جذب آنها در بازار کار را فراهم می سازد.

وی در ادامه از همکاری های مشترک کمیته امداد با سایر دستگاه های اجرایی و فرهنگی خبر داد و گفت: در راستای استفاده از ظرفیت های متقابل؛ تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و مرکز خدمات حوزه علمیه استان زنجان منعقد شد.

صالحی گفت:از جمله اهداف این تفاهم نامه، ‌ ترویج فرهنگ خیر و احسان، نشر سنتهای حسنه و اسلامی برای کاهش فقر و نابرابری و توسعه کمی و کیفی خدمات به گروههای هدف است.

وی افزود: شناسایی و کشف استعدادها و نخبگان قرآنی، علمی، فرهنگی هنری و ورزشی در بین مددجویان طلبه و خانواده های آنان و شکوفاسازی استعدادهایشان، حمایت از نیازمندان جامعه هدف در زمینه های معیشتی، کارآفرینی و قرض‌ الحسنه و افزایش میزان خدامات معیشتی مبلغان طرحهای فرهنگی کمیته امداد از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

در حال حاضر ۵۱ هزار مددجو در قالب ۲۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha