کمک‌های مردمی زنجان در جشن عاطفه‌ها ۲۲ درصد افزایش یافت

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: براساس آمارهای موجود، میزان کمک‌های مردمی زنجان در جشن عاطفه‌های امسال ۲۲ درصد افزایش یافت.

روح‌اله صالحی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن عاطفه‌ها با هدف حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسوولیت‌های اجتماعی از جمله اهداف جشن عاطفه هاست.

این مسوول با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در زنجان همزمان با سراسر کشور از یکم شهریورماه آغاز شد و تا ۱۵ مهرماه ادامه داشت، اضافه کرد: این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش، مراکز نیکوکاری و رسانه ها اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: میزان کمک های مردمی در جشن عاطفه‌ها بررسی شد که با افزایش ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته به رقمی حدود ۱۱۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال رسید.

وی تصریح کرد: امسال در قالب این جشن ۶ هزار و ۹۶۱ بسته تحصیلی شامل کیف، کفش، لباس و نوشت افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۵۱ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) هستند و قریب به هفت هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha