۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85276668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزارت کشور دولت فلسطین در غزه: اسرائیل درصدد جداسازی شمال غزه از جنوب آن است

تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت کشور دولت فلسطین در نوار غزه در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی درصدد جداسازی شمال این باریکه از جنوب آن است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از شبکه الجزیره، سخنگوی وزارت کشور دولت فلسطین در نوار غزه در این باره اظهار داشت: نظامیان اشغالگر کل مناطق مسکونی در شمال غربی نوار غزه را نابود کردند.

وی گفت: نظامیان اشغالگر از شمال غرب غزه وارد نوار غزه شدند و خودروهای نظامی آنها در منطقه الکرامه هستند. خودروهای ارتش رژیم اشغالگر در خیابان صلاح الدین حضور دارند و تلاش می‌کنند خود را به خیابان الرشید برسانند.

این مقام فلسطینی افزود: رژیم اشغالگر به دنبال جداسازی شمال نوار غزه از جنوب آن هستند.

وی ادامه داد: ۲۵ روز است که حتی یک قطره سوخت هم وارد غزه نشده است. به دلیل عدم ورود سوخت به نوار غزه با یک فاجعه بزرگ روبرو هستیم. سوخت باید در اسرع وقت وارد نوار غزه شده و جنایت اسرائیل باید متوقف شود.

پیش از این، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه یک عملیات زمینی از سوی رژیم صهیونیستی عملا آغاز شده است، اما این رژیم بنا به ملاحظات خاص خود نمی خواهد آن را علنی کند، تاکید کرد که غافلگیری‌های زیادی برای دشمن داریم.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و پنجمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha