۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85262992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاهیان اصفهان، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم

اصفهان - ایرنا - دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان اصفهان با اجتماع، راهپیمایی و انتشار بیانیه، جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستانی در غزه و کشتار مردم بیگناه و مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، شماری از استادان، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان، ظهر روز چهارشنبه با اجتماع در مقابل مسجد امام خمینی(ره) این دانشگاه، جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان «المعمدانی» غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در این مراسم با ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»، خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها نشان دادند.

هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با صدور بیانیه‌ای در محکومیت اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد: امت اسلام و جهانیان باردیگر شاهد نسل‌کشی مردم مظلوم و مسلمان فلسطین بدست صهیونیست‌های غاصب در نوار غزه بوده و از این فاجعه بی‌ سابقه در تاریخ بشریت سوگوار است. حملات شبانه‌روزی هوایی اخیر به منازل مردم، مساجد و بیمارستان‌ها در غزه و قطع آب و برق و ممانعت از کمک رسانی به مجروحان و مردم بی پناه به هیچ وجه با اصول انسانی، حقوقی و موازین پذیرفته شده بین‌المللی منطبق نبوده و محکوم است.

هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این بیانیه به نمایندگی از جامعه سلامت استان و استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه از آمادگی برای حضور در غزه و مُداوای مجروحان حمله‌های اخیر خبر داد.

سید علی‌محمد میرمحمدی میبدی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد: حمایت استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جنایتکار با انواع تجهیزات و پشتیبانی‌های نظامی و مالی از دشمن غاصب، نشان می‌دهد این مبارزه یک جنگ جهانی علیه اسلام است؛ لذا جامعه نُخبگان مُتدین و انقلابی دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن محکوم کردن اقدامات جنگ‌طلبانه اسراییل و حامیانش، خواهان برخورد سازمان‌های مُدافع حقوق بشر و تمام کشورهای جهان با رژیم صهیونیستی و محاکمه بزرگ هستند. این جنایت جنگی نباید بی‌پاسخ بماند و ندای یاری مبارزان شریف فلسطین تا آزادی قدس شریف و حذف این جُرثومه فساد به گوش جهانیان رسانده می‌شود.
جمعی از دانشگاهیان دانشگاه اصفهان نیز ظهر امروز با اجتماع در مقابل مسجد «الغدیر» این دانشگاه جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دانشگاهیان دانشگاه اصفهان با ‌سردادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا»، ‌«هیهات من الذله»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز»، «مهدی بیا مهدی بیا غزه شده کربلا»، «نه سازش، نه تسلیم نبرد با اسراییل» خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با اسرائیلی‌ها شدند.

همچنین همزمان با اجتماع بزرگ مردم اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، کلاس‌های درس دانشجویان مراکز جامع علمی کاربردی در شهر اصفهان از ساعت ۱۵ تا ۱۷ امروز بمنظور شرکت در این اجتماع، برگزار نمی شود.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده است که شب گذشته نمونه دیگری از قساوت صهیونیست‌ها با بمباران وحشیانه بیمارستان "المعمدانی" غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به این مکان، به نمایش درآمد.

اشغالگران صهیونیست در اقدام جنایتکارانه خود در این بیمارستان، بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند و صدها نفر را زخمی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha