فَاستَقِم کَما اُمِرت؛ از شهر مقاومت به جبهه مقاومت

دزفول - ایرنا - جمعی از مردم دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی چهارشنبه شب با تجمع در مقابل حرم حضرت سبزقبا(ع) جنایت ددمنشانه و وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم و بر حمایت از جبهه مقاومت تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه دزفول در این اجتماع باشکوه با عنوان «از شهر مقاومت تا جبهه مقاومت» گفت: امروز آمریکا همدست جنایات اسراییل است و همه آزادی خواهان عالم در دفاع از مظلومان فلسطینی مسوولیت دارند.

حجت الاسلام و المسلین بهرام‌پور ادامه داد: اسراییل برای جلوگیری از شکل گیری تمدن اسلامی در منطقه ایجاد شده است تا همه کشورهای اسلامی درگیر جنگ شوند.

وی تصریح کرد: اسراییل با بمب‌های چند تنی و اهدایی آمریکا در حال کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی است.

حجت الاسلام بهرام‌پور تاکید کرد: نظامیان بزدل و جنایتکار اسراییلی چون موش در لانه خزیده اند و جرات رویارویی با جوانان شجاع فلسطینی را ندارند.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی هیمنه دشمن صهیونیستی را به باد داد اظهار کرد: دشمن سال گذشته تلاش کرد با راه اندازی جنگ خیابانی طرح سوریه سازی ایران اسلامی را دنبال کرد ولی با وجود همه خباثت‌ها و خیانت‌ها امروز روسیاه عالم شده اند.

امام جمعه دزفول ادام داد: هر کس که دل به اسراییل ببندد و خیال عادی سازی روابط را به ذهن خود راه دهد به طور قطع نابودی و شکست در انتظار آن است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز در اوج قدرت قرار دارد ادامه داد: ابزار دفاع جوانان فلسطینی از سنگ به موشک تبدیل شده است واگر آمریکا برای دفاع از اسراییل ناو به منطقه بفرستد به طور قطع این ناو مورد هدف قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام بهرام‌پور حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در دفاع از اسلام عزیز و فلسطین مظلوم را دشمن شکن دانست و گفت: آزادی فلسطین آرمان همه آزادی خواهان دنیاست.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی و دیار مقاومت و پایداری دزفول قهرمان آماده نبرد با دشمن جنایتکار صهیونیستی است.

امام جمعه دزفول بابیان اینکه مکر دشمن امروز به خود او بازگشته است افزود: حملات و جنایت‌های دشمن غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه متوقف نشود، سیلی سخت‌تری در انتظار این رژیم جعلی است.

به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم پایتخت مقاومت ایران اسلامی که در دوران دفاع مقدس طعم تلخ هزاران موشک و حمله هوایی را با گوشت و پوست خود درک کردند چهارشنبه شب به خیابان آمده و بمباران مردم بی گناه و مظلوم غزه را محکوم کردند.

زن و مرد، پیر و جوان در این اجتماع با مشت‌های گره کرده با سردادن شعار «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و حزب الله لبنان بر حمایت قاطع از گروه‌های مقاومت تا رسیدن به پیروزی و ریشه کن کردن غده سرطانی صهیونیستی تاکید کردند.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یک هزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند که تعداد زیادی از این شهدا زنان و کودکان هستند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز (چهارشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha