۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85261797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حماس: ابتکار عمل در دست مقاومت فلسطین است

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبر: 85261797
حماس: ابتکار عمل در دست مقاومت فلسطین است

تهران- ایرنا- عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: ابتکار عمل در دست مقاومت است و نبرد را با قدرت و اقتدار مدیریت می کند.

به گزارش ایرنا «اسماعیل رضوان» روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه المسیره افزود: ما با اقتدار در این مسیر ثابت قدم هستیم و توانایی و امکانات زیادی برای ادامه نبرد تا پیروزی در اختیار داریم.

وی اضافه کرد: زمانی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در حال تهدید مقاومت بود، مقاومت مشغول درهم کوبیدن مواضع دشمن صهیونیستی بود.

رضوان گفت: موشکباران عسقلان و فرودگاه بن گورین پاسخ طبیعی به جنایت های دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسطین است.

وی تصریح کرد: این نبرد میان حق و باطل و میان طرح یهودی مورد حمایت غرب و طرح متمدن اسلامی است و مقاومت فلسطین سنگر مقدم دفاع از عقیده و مقدسات امت اسلامی و عربی است.

عضو ارشد جنبش حماس اظهارداشت: غربی ها از رئیس جمهوری آمریکا تا دیگران از این رژیم پشتیبانی و حمایت می کنند زیرا این رژیم نوک پیکان پروژه غربی ها در منطقه است.

رضوان افزود: ما بیش از ۵ هزار اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی داریم و آزادی این اسیران، در اولویت برنامه های مقاومت قرار دارد.

رضوان تصریح کرد: عملیات «طوفان الاقصی» نبرد همه امت اسلامی است و از همه ملت های عربی و اسلامی می خواهیم در این نبرد مشارکت داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha