۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85261735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یونیسف: صدها پیکر زیر آوار غزه است/هشدار نسبت به یک فاجعه

تهران- ایرنا- صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) از وجود صدها پیکر بی‌جان اهالی غزه در زیر آوار ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، یونیسف در گزارشی در این باره اعلام کرد: صدها پیکر بی‌جان همچنان زیر آوار ویرانی غزه است و باید پیش از تبدیل شدن به یک بحران بهداشتی، از زیر آوار بیرون آورده شوند.

یونیسف همچنین اعلام کرد: صدها کودک بی‌گناه در نتیجه حملات شدید و مکرر جنگنده‌های اسرائیل کشته شده‌اند.

دفتر رسانه دولتی در غزه نیز درباره وجود پیکر بیش از هزار شهید در زیر ویرانه‌های غزه و تبدیل شدن آن به یک فاجعه انسانی و محیطی در این باریکه هشدار داده است.

این دفتر اعلام کرد: بیرون آوردن این پیکرها، تعداد شهدای ثبت شده در وزارت بهداشت را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و طولانی شدن روند خارج کردن آنها ممکن است منجر به یک فاجعه زیست محیطی و شیوع بیماری‌های واگیردار شود.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به یازدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲ هزار و ۸۳۷ فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

بر اساس گزارش‌های رسمی تاکنون حدود ۱۲ هزار فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha