۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85261010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت‌نفت آبادان - ملوان انزلی، مچ اندازی ویسی و تارتار در ورزشگاه خالی

آبادان - ایرنا - تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و ملوان انزلی در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر جام خلیج‌فارس در حالی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم سعی در بهبودی وضعیت خود در جدول دارند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از روز سه‌شنبه با یک دیدار آغاز شد و روز جمعه هفته آینده با برگزاری یک دیدار دیگر به پایان خواهد رسید که روز پنجشنبه شاگردان عبدالله ویسی در صنعت‌نفت آبادان میزبان شاگردان مهدی تارتار در تیم ملوان انزلی خواهند بود.

تیم صنعت‌نفت آبادان که لیگ را با هدایت عبدالله ویسی پرنوسان آغاز کرد و نتوانست به نتایج دلخواه دست و این امر باعث نگرانی هواداران برزیلی‌های ایران را در پی داشت.

ویسی که در هشت هفته پایانی و پس از چند سال دوری از لیگ برتر هدایت صنعت‌نفت را بر عهده گرفت با نگه داشتن معجزه وار این تیم به قهرمان هواداران و شهر آبادان تبدیل شد اکنون به دیدار با ملوان بندرانزلی رسید تا مهدی تارتار روز سختی در برابر تفکرات این مربی محبوب خوزستانی داشته باشد.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته متفاوت بود تیم صنعت‌نفت آبادان در بازی گذشته برابر میزبان خود در ورزشگاه نقش جهان در برابر سپاهان اصفهان تن به شکست سنگین چهار بر یک داد و در آن سوی میدان نیز تیم ملوان انزلی برابر مهمان خود نساجی مازندران با یک گل به برتری رسید.

شاگردان ویسی که از تیم‌های کم مهره لیگ به شمار می‌رود و تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، هوادار تهران، شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان را در پایین جدول حضور دارد و از دست دادن امتیاز برابر ملوان امید آنها برای صعود و یا حفظ جایگاه خود در جدول را کاهش خواهد داد.

اما شاگردان مهدی تارتار فصل را بر خلاف انتظار و با نتایج غیر قابل پیش‌بینی آغاز کردند تا جایی که اکنون جز تیم‌های بالای جدول به شمار می‌رود و اینک در برابر صنعت‌نفت به امید کسب امتیاز به زمین خواهند رفت تا به رده‌های بالاتر جدول صعود و فاصله خود با تیم‌های صدر جدولی را کاهش دهد.

طالب ریکانی هافبک تیم نقطه قوت صنعت‌نفت در میانه میدان است که در کنار رحیم آلبوغبیش با تجربه می‌تواند زوج خطرناکی برای شاگردان تارتار به شمار برود. اما در آن سوی میدان نیز مهران احمدی و مجید احمدی هافبک‌های با تجربه ملوان نیز در این فصل هستند که تقابل جذابی با ۲ هافبک طراح نفتی‌ها خواهند داشت.

حرکات تکنیکی و انفجاری احمد شریعت‌زاده و فاخر تهامی ۲ وینگر صنعت‌نفت امید عبدالله ویسی برای کسب نخستین پیروزی خانگی این فصل آبادانی‌ها خواهند بود ضمن اینکه طالب ریکانی با شوت‌های سنگین خود زنگ خطری برای مدافعان ملوان انزلی است و در آن سوی میدان نیز پیمان رنجبری با سرعت و تکنیک خود برای خط دفاعی نفتی‌ها یک خطر به شمار می‌رود.

صنعت‌نفت آبادان بایک۲ برد،یک تساوی و سه باخت و با چهار امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و به دنبال کسب دومین پیروزی فصل است تا اختلافش با تیم‌های بالای خود را کاهش دهد، نفتی‌ها نیز پنج گل زده و ۱۲ گل خورده در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

ملوان انزلی نیز سه برد، یک تساوی و ۲ باخت و با ۱۰ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب چهارمین پیروزی این فصل خود است، این تیم ۱۴ گل زده و ۹ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اما امید ویسی برای کسب سه امتیاز این دیدار به علی یوسف مهاجم تنومند و چارچوب شناس عراقی خود است تا از توانایی این بازیکن به پیروزی برسد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: کسب امتیاز در هر دیدار برای ما بخصوص دیدارهای خانگی بسیار مهم است و حق از دست دادن امتیاز را نداریم.

فاخر تهامی افزود: ملوان تیم بسیار دونده‌ای است که برابر حریفانش سخت امتیاز می‌دهد اما در آبادان راهی جز شکست نخواهد داشت زیرا ما به چیزی جز سه امتیاز فکر نخواهیم کرد.

وی بیان‌کرد: ما برای پیروزی در این بازی امید زیادی داریم ولی تیم ملوان هم برای کسب امتیاز همانند ما برنامه خواهد داشت هر چند با توجه به شرایطی که داریم راهی جز پیروزی در این دیدار نخواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha