۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85081343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت نفت آبادان – پیکان تهران، تلاش آبادانی ها برای ماندن لیگ برتر

آبادان - ایرنا - در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در هفته بیست‌وششم، ۲ تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران روز شنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تیم فوتبال صنعت‌‍‌نفت آبادان در حالی میهمان پیکان تهران است که برای زنده نگه داشتن امیدهای نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد از سوی دیگر پیکان تهران نیز برای تثبیت جایگاهش و فرار از خطر سقوط سه امتیاز این دیدار را خواهان است.

صنعت‌نفت آبادان که در این فصل در نتیجه گیری ضعیف عمل کرده پس از شکست خارج از خانه برابر سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم میهمانش مس مرکان را شکست داد تا امید خود را برای ماندن در لیگ را افزایش دهد.

شاگردان ویسی در حالی به دیدار پیکان می‌رود که تیم رقیب هفته گذشته توانست تیم آمده هوادار تهران را شکست دهد تا از منطقه خطر جدا شود.

صنعت‌نفت آبادان که تا هفته بیست‌وپنجم یکی از گزینه های سقوط به شمار می رفت با آمدن ویسی تغییر رویه داد و در سه دیدار گذشته این تیم انگیزه حرف نخست را می زند به طوری که هواداران این تیم اکنون امید زیادی برای ماندن تیم محبوب خود در لیگ برتر دارند.

تیم فوتبال پیکان تهران نیز همانند زردپوشان آبادانی برای بقا در لیگ برتر باید بجنگد و با توجه به شرایط جدول در پنج بازی باقیمانده راهی جز پیروزی برابر حریفان خود ندارد.

در این هفته و روزی که ملوان انزلی و مس کرمان ۲ رقیب اصلی پیکان و صنعت نفت بازی های سختی را پیش رو دارند بهترین فرصت برای تیم تهرانی و آبادانی است است تا با پیروزی امید هایشان را برای بقا در لیگ برتر پررنگ تر کنند.

۲ تیم در حالی یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ را برگزار می‌کنند که هفته گذشته برابر حریفانشان پیروز شدند و تساوی در این دیدار برای هر ۲ تیم بخصوص شاگردان ویسی کمتر از شکست نیست.

پیکان تهران با ۲۰ گل خورده خط دفاعی نرمالی را داراست و مقاومت مدافعین این تیم کار را برای مهاجمان گل نزن صنعت نفت سخت خواهد کرد.

البته پیکانی‌ها با ۱۱ گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده و خط دفاعی شکننده نفتی‌ها روز چندان سختی برابر مهاجمان میزبان خود نخواهند داشت.

صنعت‌نفت آبادان با سه برد، هفت تساوی و ۱۵ باخت با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب چهارهمین پیروزی این فصل خود است تا جایگاهش را در جدول بهبود ببخشد.


در آن سوی میدان نیز پیکان تهران با پنج برد،۱۱ تساوی و ۹ باخت و با ۲۶ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و به دنبال کسب ششمین پیروزی فصل است تا اختلاف خود با رقیبانش را در پایین جدول را افزایش دهد.

یکی از بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی دشواری برابر پیکان پیش رو داریم زیرا ۲ تیم خطر سقوط را احساس می کنند و ۲ تیم برای پیروزی به سختی تلاش خواهند کرد.

فردین یوسفی افزود: پیکان تیمی منسجم است که در خانه به حریفان به سختی امتیاز می دهد این تیم به لحاظ کیفی شرایط خوبی داریم ولی از نظر نتیجه عملکرد خوبی نداشته ولی در بازی‌های باقی مانده راهی جز پیروزی بر حریفانش ندارد.

وی بیان کرد: ما برای کسب سه امتیاز این دیدار دست از تلاش بر نمی داریم و فوتبال هجومی را ارائه خواهیم داد تا ضمن کسب سه امتیاز جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha