دستگاه‌ها از ارائه خدمات به ساختمان‌های غیرمجاز پرهیز کنند

پاکدشت - ایرنا - مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان با افزایش تعامل و همکاری با یکدیگر، از ارائه خدمات به ساختمان‌های غیرمجاز پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، احمد مرادی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان پاکدشت اظهار داشت: فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اولویت دارد و وظیفه کارگروه، این است که با فرهنگ سازی و نیز توجه به قوانین موجود پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را عملی کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان ذیربط با ورود به موقع و برخورد قاطع با اولین اقدامات، ضمن کاهش این ساخت و سازها اجازه ندهند کار به صدور حکم و تخریب یا قلع و قمع کشیده شود.

وی افزود: بازنگری به‌موقع طرح‌های جامع، تفضیلی و هادی شهرها و روستاها می‌تواند یکی از مؤثرترین راه‌های جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز باشد.

هادی رحمتی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران نیز در این کارگروه با اشاره به اجرای احکام تخریب بناهای غیرمجاز گفت: شهرداری و فرمانداری در تخریب ساخت و ساز هایی که به هر شکلی غیرمجاز ساخته می‌شوند نباید تبعیض قائل شود و با تسریع در طی مراحل قانونی و با هماهنگی نهادهای امنیتی و قضایی برخورد و اقدام لازم به عمل آورند.

هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز استان شهرستان پاکدشت با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به ریاست احمد مرادی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران و اعضای جلسه برگزار شد.

شهرستان پاکدشت با ۲ بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha