۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱:۴۲
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85259688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلفنی گفت وگو کردند

تهران-ایرنا-وزرات دفاع آمریکا یکشنبه شب اعلام کرد که لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده و یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلفنی گفت وگو کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، پنتاگون در این باره اعلام کرد که در این تماس تلفنی درباره عملیات إسرائیل برای پاسخ به حمله حماس گفت‌وگو شده است.

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که در این گفت‌وگوی تلفنی، آستین به گالانت گفته که آمریکا از تلاش هر کشور و گروهی که به دنبال جلوگیری از تشدید جنگ است، حمایت می کند.

حمایت و کمک آمریکا به اسراییل به گفته بسیاری از کارشناسان بیانگر آن است که واشنگتن خواهان صلح و آرامش در خاورمیانه نیست و در همین راستا احمد عبدالهادی نماینده حماس در لبنان آمریکا را عامل جنگ علیه غزه دانست.

وی افزود: دولت آمریکا کنترل ژریم صهیونیستی را به دست گرفت و به دنبال تشکیل یک دولت جنگی است.

مقامات آمریکایی در پی وحشت و غافلگیری رژیم اسرائیل از عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کرده اند که از این رژیم حمایت خواهند کرد و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در چهار نوبت با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند که در جریان آن تاکنون یکهزار و ۴۰۰ صهیونیست کشته و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha