گردان‌های القسام پایگاه نظامی صهیونیست‌ها را راکت ‌باران کرد

تهران-ایرنا- گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس از راکت باران پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت نوار غزه خبر داد.

به گزارش امروز (پنجشنبه) ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، گردان‌های القسام اعلام کرد که پایگاه‌ صهیونیستی «رعیم» را ظهر امروز راکت باران کرده است.

پایگاه «رعیم» که در شهرک رعیم در منطقه غلاف غزه واقع شده به عنوان مقر لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود و متشکل از چندین تشکیلات نظامی است.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌ نشین «سدیروت» را هدف حملات راکتی قرار داده است.

منابع خبری از برخورد چند راکت به چند خانه در سدیروت و سوختن آنها در آتش خبر دادند.

این حمله همچنین ده‌ها مجروح برجای گذاشته است.

در همین راستا، «آلون داویدی» شهردار شهرک سدیروت در سخنانی با انتقاد از کابینه رژیم صهیونیستی خطاب به "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم گفت: به دنبال راهی برای خارج کردن ساکنان سدیروت باش.

همزمان با این عملیات رسانه های فلسطینی نیز از حملات بمب افکن های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه خبر دادند.

بر پایه این گزارش، جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی ورودی بیت حانون را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین غرب شهر رفح در نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده و این حملات منجر به تخریب خانه‌های غیرنظامیان شد.

وضعیت فاجعه بار غزه با ادامه حملات و محاصره

همزمان با ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ادامه محاصره کامل آن، خبرنگار المیادین اعلام کرد: وزارت بهداشت غزه در نتیجه تداوم حملات قادر به شمارش تعداد شهدا نیست.

خبرنگار المیادین گفت: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد یک کشتار جمعی واقعی است که هیچ فرد را مستثنی نمی‌کند.

در همین راستا، وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد: نظام بهداشتی غزه درپی تداوم محاصره همه جانبه از سوی صهیونیست ها با مشکلات زیادی مواجه شده است.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرده که تخت‌های مراقبت‌های ویژه تمامی بیمارستان ها کاملاً پر است و جایی برای مجروحانی که نیاز به تخت مراقبت دارند وجود ندارد.

این وزارتخانه همچنین گزارش داد: تعداد مجروحان فلسطینی بیش از ظرفیت اتاق‌های عمل بیمارستان است.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

شش روز از آغاز حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار و ۳۰۰ اسرائیلی کشته شدند. همچنین در این مدت ۱۲۰۳ فلسطینی نیز به شهادت رسیده و هزاران نفر مجروح شده‌اند.

صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha