۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85255325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان:شکرگزار نعمت انقلاب و نظام اسلامی باشیم

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:قدر نعمت هایی که خداوند به واسطه انقلاب ، امام (ره) و مقام معظم رهبری به ما داده را بدانیم و شکرگزار خدمت گذاری زیر سایه ولی فقیه باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر ابوزیدآباد افزود: هر چقدر شکرگزار خداوند برای هدایت به ولایت حضرت محمد(ص) و آل محمد(ص) باشیم باز هم کم است و هرچه بابت نابودی طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار ولایت الهیه از خدا تشکر کنیم باز هم از عهده شکر و سپاس برنمی آییم.

وی اظهار کرد: امروز سنگر امامت جمعه از برادرمان حجت الاسلام شاه میری به برادر دیگرمان حجت الاسلام قاسمی منتقل می شود،به شهادت خوبان جناب آقای شاه میری در پیگیری مسائل مردم کوشا بودند.

امام جمعه کاشان بیان کرد:امام صادق(ع) در حدیثی فرمودند که اگر انسان یک طواف انجام دهد معادل ۶ هزار حسنه و محو ۶ هزار گناه است،روای این حدیث اسحاق بن عمار با تعجب از امام صادق(ع)سوال کرد ۶ هزار حسنه،درجه و محو گناه چگونه ممکن است،امام صادق(ع) فرمودند بله و افضل این حدیث اینگونه است که مومنی به شما مراجعه کرده و اگر فرد تلاش کند حاجتش را روا کند آن طواف ۱۰ برابر آن ۶ هزار حسنه دارد و از خدمات آقای شاه میری امام جمعه سابق ابوزیدآباد تجلیل می شود.

حجت الاسلام حسینی گفت:حجت الاسلام قاسمی امام جمعه جدید شهر ابوزیدآباد در دوران تصدی امامت جمعه شهر بادرود کارنامه درخشانی داشتند،به همه ائمه جمعه و جماعت حاضر در جلسه عرض می کنم مدارس را جدی بگیرید.

وی افزود:برنامه صبحگاه،نماز جماعت،کلاس ها و انجمن اولیا و مربیان از برنامه های است که ائمه جمعه می توانند حضور یابند،اگر بتوانیم مدارس خود را پوشش دهیم بسیاری از آسیب های اجتماعی رفع می شود.

وی اظهار کرد:شهید حاج قاسم سلیمانی که شاگرد حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است به ما آموخت که بدترین تهدید را می توان به فرصت تبدیل کرد.

امام جمعه کاشان بیان کرد:جنگ هشت ساله تهدید بزرگ بود که امام خمینی(ره) آن را به یک فرصت تبدیل کرد و تبدیل به یک دانشگاه شد.

حجت الاسلام حسینی گفت: در منطقه کویرات می توان برای دانش آموزان اردویی برای دیدن ستاره ها و عظمت خداوند برگزار کرد.

وی افزود: از امام جمعه ابوزیدآباد تقاضا داریم حکم مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه را مدنظر قرار دهند،حکم مقام معظم رهبری به حقیر پنج بند دارد که در یکی از این بندها آمده تمام تلاش خود را برای ارتقای فکری،اجتماعی و معنوی منطقه به کار بگیر و این توصیه ابتدا به بنده و سپس همه ائمه جمعه است.

وی اظهار کرد:  هفت بند بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری باید مورد توجه همه ما قرار گیرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی به عنوان امام جمعه جدید ابوزیدآباد معارفه و از خدمات حجت الاسلام سید احمد شاهمیری امام جمعه سابق این شهر در دوران تصدی این مسوولیت تجلیل شد.

شهر ابوزیدآباد مرکز بخش کویرات آران و بیدگل در ۳۰ کیلومتری شمال شرق این شهرستان واقع شده است.

شهرستان آران و بیدگل در شمالی‌ترین منطقه استان اصفهان، در فاصله ۶ کیلومتری شهرستان کاشان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha