بازدید از گنجینه های کرمان برای نانوایان رایگان است

کرمان - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: به مناسبت برگزاری «جشنواره ملی نون کرمان» بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی این استان روز چهارشنبه ۱۲ مهر برای نانوایان رایگان است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، سعید شاهرخی افزود: جشنواره ملی نون کرمان از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه جاری با حضور نانوایان نان های سنتی و آیینی کشور در بوستان شورای کرمان برگزار می شود.

وی با اشاره‌ به اینکه این جشنواره توسط شهرداری کرمان و با همکاری دستگاه‌های مرتبط برگزار می شود تصریح کرد: نانوایان شرکت کننده در این جشنواره نیز می توانند روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه از موزه ها و اماکن تاریخی استان کرمان بازدید کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان بیان کرد: تعدادی از نان های سنتی این استان در فهرست‌ آثار ملی قرار دارند و در این جشنواره شاهد پخت این نان ها خواهیم بود و مردم می توانند از آنها استفاده کنند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه است که آمادگی حضور بازدید کنندگان را از ساعت ۹ تا ۱۸ هر روز دارند.

نخستین جشنواره ملی نان "از تاریخ ١١ تا ١٤ مهر و از ساعت ١٥ تا ٢١ در محل بوستان شورای شهر کرمان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha