حضور مردم در صحنه، سرمایه غیرقابل کتمان برای مقابله با جریان‌های معاند است

کرمان - ایرنا - دادستان کرمان به جمعیت عظیم و پای کار جمهوری اسلامی در آیین سوگواری و تشییع پیکر شهدای والا مقام خدمت اشاره کرد و گفت: این حضور مردمی سرمایه بزرگ و غیرقابل کتمانی است که مبانی و مبنای ارزشمندی برای مقابله با دشمن و جریان‌های معاند است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی روز پنجشنبه ضمن گرامیداشت واقعه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی و همچنین درود و سلام به روح شهدای خدمت افزود: شهید جمهور، سرباز مخلص و بی ادعای ولایت بود و بدون شک مکارم و سجایای اخلاقی، این سید بزرگوار را به شخصیتی ممتاز و کم‌نظیر در بین دوست و دشمن بدل ساخته است که از همین رهگذر و با تأسی از ایشان، مصمم‌تر و مستحکم‌تر در اقامه پرچم عدل و دستگیری از مظلومان و مبارزه بی امان با مفسدان و مجرمان عمل خواهیم کرد.

وی فرهنگ‌سازی داشتن روحیه خستگی ناپذیری و انجام کار جهادگونه همراه با اخلاص را ضروری دانست و بیان داشت: خوشبختانه احیای حقوق عامه در دادستانی کرمان در مسیر خوبی قرار گرفته و امیدواریم با کار جهادی، تحول مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رییس جمهور شهید صورت پذیرد.

شهید رییسی آیینه تمام‌نمای رعایت اخلاق، قانون و احیای حقوق عامه بود

دادستان کرمان رعایت اخلاق، قانون، خدمت‌رسانی و جدیت در احیای حقوق عامه را از مؤلفه‌های بارز اخلاقی شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی دانست و گفت: این مجاهد فی‌سبیل الله برای حل مشکلات و دغدغه مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، تمام تهمت‌ها را به جان خرید اما نگذاشت ذره‌ای از حقوق مردم ضایع شود.

وی ادامه داد: برخورد مناسب با مردم و مردم‌مداری دیگر موضوع مورد تاکید شهید رییسی بود.

مدعی العموم در استان کرمان افزود: خدمتگزاران وطن با اخلاص، ایثار و جهاد و در حین انجام وظیفه به فیض رفیع شهادت نائل آمدند که موجب غم و اندوه ملت شریف ایران شد و خداوند درجات این عزیزان را متعالی بگرداند.

وی ابراز امیدواری کرد، ان‌شاالله نظام جمهوری اسلامی زیر سایه مقام معظم رهبری با صلابت و همت مسئولان و مردم همچون گذشته مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha