شهردار کرمان: واگذاری پیاده‌رو به مغازه‌ها درست نیست

کرمان- ایرنا- شهردار کرمان گفت: واگذاری بخشی از پیاده‌روها به مغازه‌ها یا نصب تابلوهای غیرمتعارف درست نیست؛ می‌توانیم با صرفه‌جویی، این بخش از درآمدها را جبران کنیم.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محسن تویسرکانی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات سازمان‌های شهرداری کرمان با تاکید بر سرعت‌بخشیدن به زیباسازی شهر، افزود: برای زیباسازی شهر، چند سازمان نقش مؤثری دارند که سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی یکی از مهمترین آن‌هاست.

وی ادامه داد: مجوزها باید در شان مردم صادر شود؛ ضمن اینکه حضور همکاران باید در شهر محسوس باشد و متخلفان بدانند به‌طور مثال سدمعبر هزینه دارد.

تابلوهای غیرمتعارف مغازه‌ها ساماندهی شود

تویسرکانی تاکید کرد: تابلوهای غیرمتعارف مغازه‌ها باید در ساعات تعطیل و در زمانی که مشکلی پیش نیاید، با تدبیر ساماندهی شود.

وی، برخورد با سدمعبر را ضروری دانست و گفت: باید با تدبیر و دادن اخطار، تلاش کنیم تا کم‌کم مشکل سدمعبر حل شود.

شهردار کرمان همچنین بر ساماندهی دکه‌ها، و سایه‌بان‌های مغازه‌ها تأکید کرد و گفت: باید پشتوانه حقوقی را در میدان وارد کنیم و با برگزاری جلسات مشترک با دستگاه قضایی، برای حل مشکلات این حوزه تلاش کنیم.

وی همچنین با اشاره به اقدامات عمرانی مختلف در سطح شهر، بر بهسازی پیاده‌روها نیز تأکید کرد.

مدیران شهری فعالیت میدانی داشته باشند

شهردار کرمان با تاکید بر فعالیت میدانی مدیران شهری و حضور در سطح شهر، از زحمات پرسنل شهرداری برای ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تقدیر کرد و گفت: زحمات مشخص است، اما باید سرعت را بیشتر کنید.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات، خیلی مؤلفه‌ها باید به کمک بیاید، اما می‌توانیم این پیام را به همکاران برسانیم که برای حل مشکلات، به‌دنبال کوتاه‌ترین راه هستیم.

تویسرکانی اظهارداشت: برخی مشکلات را نمی‌توانیم در قالب نامه مطرح کنیم؛ بنابراین، نباید درگیر پیچ‌وخم‌های اداری باشیم؛ باید در کمترین زمان و با حداقل امکانات، مشکلات را در حل کنیم.

شهید رییسی خدمتگزاری مردمی بود

وی همچنین ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی، ایشان را خدمتگزاری مردمی و محبوب دانست و افزود: آیت‌الله رییسی، صاحب ایده بود؛ به‌طور مثال مردمی‌سازی دولت، یا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اتفاقات خوبی بود که توسط ایشان انجام شد.

شهردار کرمان بیان کرد: باید دعا کنیم شهادت ایشان جان تازه‌ای به دستگاه‌های اجرایی وارد کند و سایه رهبر معظم انقلاب را مستدام بدارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha